kan dat al zo vroeg?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ikkuh86, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Hoi hoi,

15 oktober was mijn laatste menstruatie en ben daarna niet meer aan de pil gegaan. Nu was 29 oktober mijn eisprong en hebben mijn vriend en ik het om de dag met elkaar gedaan om de kans te vergroten. Nu voelde ik me gisteren echt misselijk en had ik erge buikkrampen in mijn onderbuik en bovenbuik en had ook vreselijke spierpijn in mijn bovenbenen. Verder had ik gister ook heel veel last van mijn onderrug. Kan het zijn dat ik zwanger ben of kan ik daar zo vroeg nog niets van voelen?

Groetjes,

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het zou wel wat vroeg zijn maar sommige vrouwen zijn heel gevoelig voor dit soort dingen. Spannend hoor! Dat zou super zijn gelijk de eerste ronde raak!

Imke

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

natuurlijk heb je een kans op zwangerschap maar het is erg ongebruikelijk dat je daar nu al iets van zou merken. Nog even geduld tot je NOD en dan een test doen.

Mirjam

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Hoi Imke en Mirjam,

Bedankt voor jullie reactie.
    11 november kan ik testen dan weet ik al iets meer, maar wachten duurt lang haha.

Groetjes

5. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Wat zou het volgens jullie anders kunnen zijn?

Groetjes

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je graag zwanger wilt worden kun je klachten krijgen die daarop lijken. Ik weet hoe lang het geleden is dat je bent gestopt met de pil maar het kan ook komen door het ontpillen.

Mirjam

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi Mirjam,

Gister kwam ik erachter dat mijn borsten ook zijn gegroeid. Heb al een paar dagen last van echt steken bij mijn bekken. Ik heb 8 oktober mijn laatste pil geslikt.

Groetjes

Deel Deze Pagina