Hoi lieve meiden, Ik MOET het even van de digitale daken schreeuwen; na zoveel nee's, nu eindelijk een ja! Een bedrijf dat gelooft in mijn (franchise)bedrijfsidee! Ik heb nu verschillende gesprekken gehad en de mogelijkheden worden alleen maar mooier. Ik ben zo ontzettend blij! Echt dames, mocht iemand iemand dit lezen en met hetzelfde worstelen, blijf doorgaan! Ondanks wat andere zeggen. Ik heb heel wat mensen die dachten 'Gut, daar heb je háár weer met d'r idee' Ik heb heel wat keren tegen mezelf moeten zeggen dat het wel kan en het wel gaat lukken. Als je het niet tegen jezelf zegt, zegt niemand het Aanhouder wint, echt!
Ik wil er niet al teveel over kwijt ivm herkenning, maar het is in de reisbranche. Ik wil me op één doelgroep richten, en dat stond menig bedrijf niet aan. Die bedrijven wilden dat alle franchisers hetzelfde deden en dat was simpelweg niet voor mij weggelegd en ik zag daar geen brood in. Nu een bedrijf die dit een geweldig idee vindt. Een leuk, jong bedrijf..erg ambitieus en hebben al heel wat grote dingen bereikt. Dus ik ben blij dat ik me daarbij mag aansluiten. Ze denken met me mee over een plan van aanpak en we zitten erg op één lijn. Ik hoefde niet eens uit te leggen waarom ik dit wil, ze snapten het idee meteen al
Gefeliciteerd! En ik geloof er idd in dat de aanhouder wint, geef nooit te snel op. Heel veel succes met je uitdaging
Helemaal met je eens en ik vind het ook helemaal geweldig voor je! 🎉 Ik hoop dat het een enorm groot succes wordt voor je, maar het feit alleen al dat je out-of-the-box durft te denken en zoveel doorzettings vermogen hebt biedt geweldige mogelijkheden. You go girl! 💪🏼 Enne...laat maar weten als jullie het concept ooit naar Azië willen brengen, ik heb een enorm netwerk hier. 😊
Wat gaaf, daar mag je zeker trots op zijn. Bedenk wel dat is wat te mooi is om waar te zijn, dat ook is. Ik wil niet zeggen dat hetzij dit geval zo is maar kijk hier wel voor uit. Een groot bedrijf heeft de middelen, maar ook juristen in dienst. Kijk dus uit welke afspraken je maakt en pas op dat ze er niet met jouw idee vandoor gaan en jij met lege handen staat.
Je blijdschap spat van het scherm! Ik kan mij helemaal inleven in hoe jij je nu voelt. Ik word er zelf blij van . Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier en succes met je bedrijf!!
Haha inderdaad, je blijdschap spat van het scherm af. Heel veel succes! Hier ook hoor. Iedereen verklaarde me voor gek toen ik zei dat ik van mijn hobby mijn werk ging maken toen ik stopte met werken. Maar ik heb leuke opdrachten gekregen en hobbel mooi door op deze manier
Wat een lieve reacties, dank jullie wel @Nikki88, Ik wil me dolgraag blijven ontwikkelen en de ideeën blijven stromen. Ik ben dus ook ontzettend blij om een bedrijf te hebben gevonden waar ik mijn ideeën ook werkelijkheid kan maken. Wat betreft uitbreiden; dat ligt nog niet in de planning, maar wat niet is kan nog komen Ik houd het in gedachten, dank je wel! @twinkle star, ik waardeer het alleen maar dat je dit even benoemt Ik ben me daar zeker bewust van. De gesprekken die ik heb gehad waren meer brainstormsessies over hoe we het het beste vorm kunnen geven, zodat het voor mij een succes wordt. En het is allemaal goed te realiseren, geen gladde praatjes, maar wel 'out of the box'. Ze gaan buiten het standaard franchisemodel maar blijven binnen de mogelijkheden. Alleen zijn de mogelijkheden gelukkig heel groot. @Luuz, wat een fijn gevoel moet dat zijn. Je hebt het wel mooi voor elkaar gekregen ondanks wat anderen zeggen. Als ik dat van anderen te horen krijg onthoud ik dat dat hun realiteit die ze projecteren op mij. Kunst is om je eigen geloof en realiteit vast te houden. Ben wel benieuwd wat je nu doet?
Wat fijn dat ze zo meedenken. Heb je alleen wel op papier staan dat het jouw idee is? Ze helpen jou wel maar met jouw ideeën help jij ook hun. Je zal niet de eerste zijn bij wie na het hele plan uitgedacht te hebben afscheid wordt genomen waarna "jouw product" op de markt komt onder hun naam.
Ik vlecht haren bij (voornamelijk) kinderen op evenementen en kinderfeestjes. Tussendoor neem ik particuliere opdrachten aan als iemand bijvoorbeeld een bruiloft of feestje heeft. Daarnaast verkoop ik tijdens de evenementen handgemaakte haarelastiekjes en strikjes. Ideaal met 3 kinderen thuis haha.
Er is al het een en ander op papier vastgelegd gelukkig. Verder vind ik het wat lastig uit te leggen waarom ik denk dat dit wel goed zit. Mijn idee heb ik vrij snel met ze besproken en als ze er mee aan de haal wilden gaan, hadden ze me daarna vriendelijk bedankt voor mijn tijd en gezegd dat ze geen interesse hadden Maar ipv daarvan heb ik vandaag alle papieren/contracten ed gekregen. (Daar laat ik overigens nog iemand naar kijken die daar verstand van heeft, nav jouw post dus ik waardeer je input zeker!) Het is verder geen ingenieus idee oid, ik richt me puur op een bepaalde doelgroep. Waar veel organisaties uniformiteit willen uitstralen en je als zzper in dat hokje moet passen, durven zij out of the box te denken. Als ze het al willen doen, hadden ze dit zelf al gedaan. Daar schat ik ze slim genoeg voor in
Oh wat gaaf! Ik ben gek op vlechten bij mijn dochter en probeer graag nieuwe dingen uit. Ik heb alleen altijd een gebrek aan inspiratie En dat is hè, hoewel het keihard werken is, is het wel veel flexibeler.