Jaa het klinkt raar, maar mijn dochtertje Amber lust alleen haar fruithapje`s warm.... Ben er pas mee begonnen en ze wou het niet eten, dus dacht ze is er ook nog niet aan toe.... Toen heb ik een groentenhapje geprobeerd, nou dat vond ze heerlijk...(mondje ging wijd open...) Toen kwam mijn zus met van als je dat fruithapje nou is warm maakt en idd nu eet ze het wel en vind het heerlijk.... Het lijkt mij niet echt lekker, maar ja, zij vind het heerlijk.... Kent iemand dit?
Volgens mij moet je een fruithapje altijd opwarmen, zeker als je er net mee begint, ze drinken ook warme melk dus ze kennen geen koude voeding. Ik geef nog geen fruithapje maar op de flessenwarmer zit ook een speciale stand om potjes in op te warmen, altijd handig als je geen magnetron in de buurt hebt.
Hier heb ik nog nooit van gehoord Ok, als er kinderen zijn die het liever opgewarmd hebben, maar eigenlijk geef je fruit gewoon op kamertemperatuur. De potjes bewaar je niet in de ijskast, dus echt koud zijn ze nooit.
ik heb er nog nooit van gehoord.. de potjes zijn idd nooit erg koud.. wat ik mij afvroeg.. bewaar je ze in de koelkast? want dan zijn ze misshcien idd te koud.
Als ik ze uit de kelder haal en ze zijn niet koud hoeft ze ze echt niet, en als ik hem uit de koelkast haal, omdat ze niet een potje in 1 keer op kan, dan moet ze hem al helemaal niet... Dus ik doe een beetje fruit in een bakje en warm het wat op en ze eet het helemaal gulzig op.... Ik denk dat het komt omdat ze alles warm wil en dat gewend is....
Idd hoezo verwend, nou ja als ze het zo lekkerder vinden...tjaa waarom niet toch... Ben gelukkig hihihi niet de enige dus
Lynn wil haar drankjes/sapjes ook lauw. En wanneer de groentehap is afgekoeld wil ze m ook niet meer. Voorlopig geen ijs voor haar Maar idd als ze het zo lekkerder vindt...waarom niet?
Ja dat heb ik dus ook, met die warmte wou ik wat diksap proberen, maar ook dat wil ze niet koud, maar als ik opwarm en het is lauw dan drinkt ze er wel van..... Maar een likje van een waterijsje van haar zus (niet te veel natuurlijk) gaat er wel weer in en word ze helemaal wild en gek, want dat vind ze lekker Heel apart....