Even een vraagje, want ik weet het niet meer. Ben 1.5 week geleden bevallen. De borstvoeding loopt lekker en Lisa meld zihc netjes om de 3 uur. Tot voor 2 dagen geleden liet ze zich na iedere voeding ook in bedje leggen en ging dan slapen. Nu niet meer.. Zodra ik haar neerleg begint ze te huilen en krijsen. Vaak stopt het binnen 5 min. Wat zouden jullie doen? Haar troosten, of laten huilen. Ik heb al wel door dat wanneer ik haar oppak ze dan ook stil is, maar zo blijf je aan de gang. Ik wordt er behoorlijk onzeker van, en zou graag willen weten wat jullie zouden doen..... Bedankt
het stopt binnen 5 min? zou ik laten huilen, hier huilt men ook vaak wel eventjes... blijft het 5 a 10 min doorgaan, dan even oppakken, troosten (misschien boertje) en weer trug in bed, dus gewoon naast bed blijven staan ... dat doe ik altijd, babys huilen vaak altijd wel even
Nee het is gewoon zodra we dr in de bed leggen huilen.. Nu heb ik dr sinds vanmiddag in de wandelwagen beneden liggen na de voedingen en dat gaat goed. Het lijkt wel of ze gewoon lawaai omzich heen wil. ( is ze natuurlijk vanuit mijn buik gewend ) Ik weet ook dat het het beste is om dr te laten huilen, zeker omdat het stopt na 5 a 10 min.. Maar mijn god, die minuten kruipen voorbij en het huilen word steeds harder, ik word er echt onzeker van.. Want als ze bij mij ligt is het goed... Lekker warm bij mama
Het huilen hebben ze nodig om in slaap te komen. Ik zou proberen er niet onzeker van te worden. Ja in de eerste week word je nog van alles onzeker, maar 5 minuten is echt niet lang hoor.
Het hoeft niet altijd het beste te zijn om ze te laten huilen hoor. Natuurlijk wil ze lekker warm bij mama! Daar heeft ze tenslotte 9 maanden lekker gezeten. Ze is amper een week oud, dan kun je haar best nog wat warmte geven hoor. Je moet geleidelijk proberen dit steeds minder te doen. Bij mij werkte dat prima. Mijn kindje is nu 5 maanden, erg vrolijk, slaapt zelf in in bed (zonder huilen!)en heeft die knuffels in het begin gewoon nodig gehad.