Probleempje!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door juudje, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff een moeilijk parket hoor juudje. Ik wens je veel sterkte en hoop dat hij ondanks je zwangerschap toch een leuke vriend voor je kan zijn/worden.....
    ach je hoeft nog niet meteen te gaan samenwonen....
    Maar ik snap dat het heel lastig is

    Karin
     
  2. kimmie4

    kimmie4 Lid

    11 apr 2006
    31
    0
    0
    ik zou er gewoon lekker van genieten
     
  3. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Nogmaals succes :)
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    beter meis

    heel veel suk-6
     
  5. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Je moet het hem vertellen, als het echt zo klikt, dan komt er idd ook een vervolg en je moet je gevoelens dan voor zijn, want voor je het weet zijn jullie allebei smoorverliefd en kiest hij toch niet voor deze situatie en dan wordt het alleen maar erger!
    En als je hem ook echt zo leuk vindt, vind ik dat je eerlijk moet zijn, want als er een relatie inzit, dan moet je eerlijk zijn, vanaf het begin, kan hij je er ook later nooit op pakken!!!

    En dan weet je heel gauw of hij idd de man van je dromen is ;)!!!
     
  6. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Heel veel succes meid, ik zal aan je denken. De liefde kan zo geweldig mooi zijn, ik gun het je van harte!!!!


    Angelina
     
  7. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tja eerlijk heid duurt het langst,ik heb het idee dat je al stapel op hem bent,hoe langer je uitsteld hoe moeilijker het word,plus je weet gelijk waar je aan toe bent,geef hem ook de tijd om aan dat idee te wennen,is het liefde op het eerste gezicht aan beide kanten komen jullie er wel uit ,is het niet zo maak jezelf dan niet gek,en kan je ook verder succes.
    groetjes jacky
     
  8. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Je kan het ook even afwachten hoe het tussen jullie verloopt.
    Als dat goed gaat kun je onder het mom van "het gaat zo lekker tussen ons dat ik je wel wat wil vertellen"

    Als je hem meteen op de 2de date al verteld dat je zwanger bent.......... (sorry dat ik het zeg) maar dan jaag je hem misschien weg.

    Wel gaaf voor je dat je zo maar zo iemand hebt ontmoet!!!!!
     
  9. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    misschien jaag ik hem dan wel weg ja. Maar dan is de tijd nu beter als idd over een paar weken, als we elkaar echt leuk vinden.
    Ik houd jullie op de hoogte. Geven jullie me nog een paar goede tips??

    Knuf juud
     
  10. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Ik zou het, zoals eerder gezegd, wel al gaan zeggen, maar dan komt hier misschien nog een handige tip, vertel het wel op een locatie, waar hij niet meteen weg kan lopen, zodat hij wel een reactie moet geven of kan praten met je erover.
    Bijvoorbeeld, onderweg ergens naartoe.
    Hoop dat het voor je werkt!

    Groetjes
    Juut
     
  11. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Vertellen in de auto lijkt mij geen goed idee!!!
    Ik zou het hem vertellen bij hem thuis of bij jou. In het openbaar lijkt me ook geen goed idee, hij moet kunnen reageren zoals hij het wil, zonder dat iedereen jullie aankijkt.
    En als hij wegloopt moet hij dat doen, kan me voorstellen dat hij dit even wil verwerken. En mannen doen dit op hun eigen(vaak rare) manier.
     
  12. Niet meer actief

    diddl ben het helemaal met je eens, tips zijn er nie voor het is gewoon hoe het moment is, maar doe het zo snel mogelijk anders gaat die het je misschien wel verwijten da je het zzo lang voor je heb gehouden!!!

    succes
    xxx
     
  13. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    en zo komen er toch vanzelf tips, want een tip niet goed vinden is toch ook een tip!! :)
     
  14. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

    Ik ken ook iemand die een vrouw heeft ontmoet die al zwanger was, hij heeft haar zwangerschap geaccepteerd en zijn nu getrouwd!
    Zo kan het dus ook uitpakken..
    Ik zou inderdaad wel zo snel mogelijk vertellen dat je zwanger bent, maar ja ik heb makkelijk praten he ;)
    Heel succes ermee, houd je op ons op de hoogte?

    Liefs, An ;)
     
  15. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik ben gisteren avond bij hem geweest. Was ook weer super gezellig en we hebben gezoend. Weer kreeg ik het niet over mijn lippen. Hij is echt leuk. Zaterdag zien we elkaar weer. Ik moet het hoe dan ook vertellen. Weet alleen niet hoe :cry: :cry: :cry: .

    Knuf juud
     
  16. bengel

    bengel Niet meer actief

    anders schrijf je het op? je MOET het wel echt vertellen...anders doe je jezelf maar ook hem pijn door dingen voor je te houden...helaas is het niet anders...
    succes

    BENGEL
     
  17. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Jammer Juud,
    maar ik denk dat het nu alleen maar moeilijker wordt. Denk dat ons advies ook niet toereikend meer is, dit wordt meer een beslissing voor jezelf.
    Wens je veel sterkte met alles
     
  18. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    daar ben ik het helemaal mee eens,
    sterkte meid!!
     

Deel Deze Pagina