hoihoi, ik zit met een vraagje mijn zoontje van 3 maanden zit nu op 5 voedingen van 150 tussendoor krijgt hij drinken als hij dat wil. nu gebeurt er het volgende: van de een op andere dag moet ik hem om 9,30uur wakker maken om te eten terwijl hij savonds zijn laatste fles om 23 uur heeft gehad dit lijkt me een beetje te lang nu is mijn vraag kennen meer personen dit en is het niet verstandiger om naar de 4 voedingen te gaan? ik hoop snel wat te horen want weet het even niet meer groetjes mammie
3 maanden is erg jong voor zo weinig voedingen. Misschien kun je hem gewoon zelf het ritme laten aangeven?
rond 3 maanden wou mijn zoontje de fles van 23.00 niet meer, kreeg hem niet meer wakker voor die fles en cb zei toen tegen mij probeer maar 4 flessen overdag met iets meer erin en kijk maar wat hij doet dat hebben we gedaan en hij gaf zelf zijn ritme aan en kreeg rond 20.00 de laatste fles en werd altijd pas rond 8/9 uur wakker de volgende dag
Hier ook met 3 maanden 4 flessen. Ze heeft dit zelf zo bepaald. Ze sliep langer, liet langer tussen de flessen en sliep de nacht door. Ik heb toen meer in de flessen aangeboden. Dit doe ik nog steeds. Soms drinkt ze alles op en soms laat ze wat staan. ALs ze snachts komt (in anderhalve maand nu 3 keer) dan krijgt ze een extra fles. ze krijgt nu 3*180 en 1*210 als ze snachts komt krijgt ze 120