Hallo! We willen ons kindje graag vernoemen naar mijn overleden zus Alexandra, maar twijfelen dus nog over hoe we dat willen doen. Als het een jongetje wordt, noemen we hem waarschijnlijk Alesandro met roepnaam Sandro. Voor een meisje hebben we nog niet echt een leuk idee, dus ik dacht. Misschien heeft iemand hier een leuk idee? Alvast bedankt! Groetjes, Lee
Hoi Lee, Kwam op internet dit rijtje tegen: Alejandra Aleksandar Aleksander Aleksandra Alena Alengca Alesha Alesio Alessa Alessandro Alessia Alessio Aléssio Aletha Aletta Alette Alex Alex Alexa Alexander Alexandra Alexandre Alexandrina Alexandro Alexandros Alexi Alexia Alexine Alexis Alexis Aleyna Misschien kun je hier iets mee. Groetjes Sen
Haai Lee, Nou tegen de lijst van Senninha kan ik niet op hoor. Vind het een super mooi idee om de kleine te vernoemen naar je zus. Een Italiaanse collega van mij heet Alessio, is een mannelijke naam maar heb het altijd heel mooi gevonden. Voor een meisje vind ik Sandy en Alexia erg mooi.
Hee Meiden, Wow wat een hoop ideeen! Ook veel die ik niet kende! Echt top! Ga ze vanavond gelijk met mijn mannetje bespreken. Ben benieuwd wat hij ervan vindt! Liefs, Lee
zitten mooie namen tussen! Ik vind alexandra zowiezo al een mooie naam en zelf vond ik alexia ook erg leuk, die stond in mijn lijstje, maar dus niet in het lijstje van m'n man. Succes met zoeken en beslissen meid !
Veel succes! Ik hoop dat je een mooi naam kan vinden, om je zus te vernoemen. Een naam die ik ook erg mooi vind voor een meisje is Xanne.
Hee Meiden, Wilde iedereen nog ff bedanken. Jullie ideeen hebben ons de inspiratie gegeven die we zochten en zijn er nu dus uit! We hebben vooral getwijfeld over Xanne, Sandy en Lexi, maar die waren het toch niet helemaal. Uiteindelijk kwam mijn vriend met Sanna en wat bleek later uit fotoboeken. Zo werd mijn zus als kind wel eens genoemd. Het wordt nu dus naar alle waarschijnlijkheid Sanna. Niet de meest orginele naam, maar met deze achterliggende gedachte maakt ons dat eigenlijk niet meer uit! Thanks! Lee