Hoi, Ik heb een bestelling geplaatst bij Wehkamp en betaald met ideal, alleen kan ik weer van voor af aan beginnen met de bestelling afronden als ik de banksite heb afgesloten. Kortom, ik heb al betaald maar kan de bestelling niet verder afronden. Zijn er meer mensen met dit probleem? Hoe is dit toen opgelost? Het lijkt nu alsof ik betaald heb maar dus niet geleverd ga krijgen. Ik heb ze ook een mail gestuurd, maar vroeg me af of er meer mensen waren die dit mee hebben gemaakt. Grtjs Littleme
Ik heb het ook eens gehad. De bestelling nogmaals ingevoerd, toen ging het wel goed. Je moet dat scherm niet te snel sluiten zeiden ze toen. Ik had wel dubbel betaald. Maar het ene bedrag is weer netjes terug gestort. Even bellen is het makkelijkst, kunnen ze gelijk je dossier nakijken..
Hier ook wel eens gehad. Dag later mail gehad en hebben ze alsnog de bestelling bevestigd. Ff mail afwachten, komt goed!
Heb ik ook eens meegemaakt... Gelijk gebeld, werd mij verteld om nogmaals de bestelling te plaatsen en bij betaling kiezen voor een acceptgiro. Als je bestelling binnen is kun je de acceptgiro weggooien, want je hebt al betaald