Stel: Je denkt dat je kind ligt te slapen in haar/zijn kamer. Je ontdekt dat dit niet zo is..... Wat doe je? (later wil ik mijn vraag toelichten, nu niet, omdat ik jullie eerste reactie wil lezen)
Alles overhoop halen. Ik heb het 1x meegemaakt. Toen was ze uit bed gevallen en in een hoekje gekropen waar we haar niet direct konden zien. Ze lag op de grond te slapen met haar knuffeltje
Documantaire van madelin gezien? Maar dit is een lastige vraag om zo antwoord op te geven. Ligt heel erg aan de situatie, leeftijd kind enz.
Zoeken.. Eerst in hun kamers, dan overige kamers en evt rest van het huis. Als ze daar dan ook niet liggen politie bellen
Ik weet wel waarom je dat wil weten denk ik . Iets met een Netflix documentaire . Ik zou om me heen kijken. Als er een raam openstond wat eerst dicht zat en dingen lagen anders zou ik de politie bellen en niks aanraken. Maar ik heb een baby die niet kan lopen of kruipen en in een puckababy ingesnoerd in bed ligt. Die kan nooit zelf aan de wandel zijn gegaan. En aan hoe het bed is opengeslagen kan ik wel zien of mijn man of ik haar uit bed hebben gehaald of iemand anders (wij slaan het heel netjes open, zodat we het makkelijk weer kunnen instoppen). Dus ik zou vrij snel zien dat er iets niet in de haak is. Het zou geen zin hebben om dingen overhoop te halen, want zoals gezegd, ze kan niet lopen of kruipen. Ik zou de politie bellen terwijl ik naar buiten ren om te kijken of iemand nog ergens met haar rondloopt/rijd.
Hoezo als PD zien en nergens aankomen, ga je dan gewoon je kind niet zoeken? Meteen vrienden en familie erbij halen lijkt me ook raar, je gaat toch eerst zelf in huis kijken.
Hangt er vanaf hoe oud ze zijn en of er een raam open staat. Maar sowieso zou ik gelijk gaan zoeken denk ik.
Het raam kan niet open staan want als de kleine slaapt zit die op slot. Dan zou er een glas gebroken moeten zijn. Dat zou mij gelijk de politie laten bellen. Maar ligt de kleine niet waar ik dacht dat die lag dan ga ik als kip zonder kop zoeken. We hebben meerdere ledikantjes. Ik heb een keer gehad dat 1 van de jongens ergens anders lag dan ik onthouden had (ik was zwaar over vermoeid). Ik dacht even dat ik gek werd. Maar hij lag veilig in een ander bedje.
Omdat ze dit de ouders van vermiste kinderen verwijten. Dat ze aan dingen hebben gezeten. Heel bizar.
Oh, ja, 50 mensen in je kleine hotelkamer of zo zou ik niet doen nadat ik zelf heb gezocht. Maar het allerraarst aan McCain vind ik dat ze die kinderen alleen laten zonder babyfoon
Dit!!! Eerst zelf overal zoeken, ik zou ook echt het hele huis overhoop halen, in en onder alle meubels kijken. Daarna in de tuin en op straat en de politie bellen.
Ik moet de docu van maddy McCain nog bekijken. Heb het nog niet durven kijken. Het lijkt me een verschrikkelijk iets, je kind kwijt raken.
Zoeken natuurlijk. Dat is toch de meest normale reactie? Alles overhoop halen vind ik relatief. Je zoekt alleen in de ruimten waar je kind in past, dus niet in de sokkenla. Maar een wasmand, bijvoorbeeld, kan een plekje zijn waar kinderen zich met een tablet verstoppen. Ik ken de documentaire niet en ga hem ongetwijfeld ook niet kijken. Het zou niets veranderen. Als je kind weg is, zoek je je kind. In 99% van de gevallen is dat namelijk de oplossing.
Ja dat vind ik ook. En ik begrijp ook dat t verhaal rammelt. . Maar ik denk bijv. Aan het verhaal van Jon benet Ramsey. Ook verdwenen uit dr eigen huis. Alles onderzocht en toen lag ze ineens in de kelder welke deur nooit los kon. Echt te bizar. Daar werden de ouders ook van van alles beschuldigd. Gewoon sneu..
Ja, verschrikkelijk. Maar bij Ramsey heb ik wel veeeuull meer vraagtekens, dat is echt een bizar verhaal. Die brief ook bijvoorbeeld.