1juni 2009 ging mijn dochter naar de gastouder dit heeft ze 2 maanden gezeten ik kreeg woorden met de gastouder ik heb 2 maanden geld gekregen en beetje erbij heb wat terug betaald aan belastingdienst omdat ij teveel had gekregen.. Ik kreeg mijn facturen per mail mijn mail is gecrasd en heb de facturen niet... Nu zegt mijn gastouder maar 1 naand gekd te hebben gehad en ik weet zeker dat ik 2 maanden heb gegeven heb zelfs fekd terug betaald de facturen krijg ik niet van de gastouder en zit nu in de problemen want. Ik wordt nu op 0 gezet en ik heb dat geld nooit wat ik moet terug betalen... Het is een ingewikkeld verhaal sorry begrijo er zelf weinig van mijn internet bankieren gaat terug tot aug 2009 en ik heb juni juli bodig dus baal weet niet wat ik nu moet doen baal hier zo van
Je kunt bij de bank om een uitdraai vragen... Hier moet je geloof ik alleen wel voor betalen. Maar zo kun je wel zien en eventueel bewijzen dat je het geld van 2 maanden hebt overgemaakt.
Heb jij de definitieve berekening al gehad? En als je problemen met haar hebt,dan neem je toch contact op met het gastouderbureau?Die kunnen je echt wel verder helpen.Alleen nu ben je wel te laat.Als je de aanslag al hebt,zou ik maar snel bezwaar maken hoor.
Tja gastouder bireua doet er niks mee en 20 euro voor uitdraai vind ik veel geld heb wel rekening van 2 maanden bemiddelingskosten 113 euro ik moet de brief voor 12 nov inleveren maar heb 2 weken gelede. Al de gastouder opgebelt en nog niks baal zo
je kan met internet bankieren wel verder terug zoeken, ook van voor je internetbankieren gebruikte. Je moet dan gebruik van de zoekfunctie maken. OF had je die rekening toen nog helemaal niet, dan kan het natuurlijk niet. Verder kan ik je niet helpen.
12 nov is vandaag.Dus helaas ben je te laat en moet je alle kinderopvangtoeslag terug betalen.Geen pardon meer,het had in aug al ingediend moeten zijn.Je mag nog blij zijn met de extra kans.Succes!
Ja ik kreeg toen een brief inderdaad in au. En toen. Wist ik niet wat het was heb het aan de kant gelegt nu dus het probleem en tja heb het geld niwt dus terug betalen.gaat niet lukken ik heb alles eerlijk gedaan maar gastouder wilt het niet geveb
Wat ik altijd vanuit mijn werk heb geleerd, wie eist bewijst! Dat houdt in dat zij mag aantonen dat jij niet genoeg hebt betaald. Daarnaast vind ik het vreemd verhaal want het gastouderbureau betaalt haar toch uit? Lijkt me raar dat de gastouder je rechtstreeks benadert over financiële zaken.
In 2009 gingen de betalingen nog niet perse via het GOB, dat is pas per 1januari 2010 veranderd. Als ik het goed begrijp lopen er dus 2 dingen door mekaar nu? Je moet aan de belastingdienst aantonen wat je betaald hebt aan vergoedingen én je gastouder beweert te weinig ontvangen te hebben?
Ik had eerst 20 uur in de week en dat was daarna opgehoogd naar 40 uur in de week en dat is nooit opgeschreven enz en ik had er naar moeten vragen mar had er totaal geen verstand van en tja nu problemen