Mijn beste vriendin is de 1ste van de vriendinnen groep die de 30 gaat bereiken deze maand. De gevreesde leeftijd bij ons. Nu lijkt het me een leuk idee om een mand te maken met allerlei "hoe overleef ik de 30" spulletjes. Ik zat er zelf aan te denken om een anti-rimpelcreme erin te doen, misschien een boek over daten met een groot knipoog ( ze is onze eeuwige single). Jullie nog leuke tips?
Een pincet voor ongewenste baardgroei! (Ik werk in de zorg en merk wel dat veel 'oudere' (het 3dubbele van 30 ) last hebben van ongewenste haargroei op de kin Ik vind het een erg leuk idee van je!
hahaha ik moet er nu al helemaal om lachen! - leesbril - zilvershampoo - kukident - tena lady's - rimpelcreme - roze strippenkaart - advocaat Ik denk dat we het gaan geven als verklede oude vrouwtjes die haar wat tips komen geven ...we hebben allemaal samen op een toneelvereniging gezeten dus er worden regelmatig stukjes opgevoerd op verjaardagen. Denk dat dit het helemaal compleet maakt .
haha boterbabbelaars zijn van die snoepjes van vroeger beetje bejaardensnoep vandaar dat je het misschien niet kent
Hahahaha, jullie zijn wel erg hoor. Ik kan alleen maar zeggen dat het leven een stuk later is na de 30! Misschien is het voor de positieve insteek wel leuk om er een boekje van Saskia Noort bij te doen: Aan de goede kant van 30. En dan mogen jullie raden welke kant van 30 dat is (oh help, ik word volgend jaar 40)
een geranium of een cyclaam -luciferhoutjes om de oogleden open te houden -breiwol met eventueel patroon -kruiswoordpuzzelboekje die roze strippenkaart vind ik ook een goeie, maar die zal denk ik niet meer overal te krijgen zijn.
Ha ha ha! Die gebruik ik al vanaf mijn 23 ste (trombose gehad). Je kunt ze trouwens kopen in 2de hands winkels. Jek! Ben net zelf vorige maand 30 geworden. Maar ik doe het net als The Nanny... 29 again!
ik moet nog 4mndjes wachten op de 30, maar maak me er niet druk om, mijn lichaam is als een 60jarige hahahaha idd zilvershampoo, en krulspelden en haar netje (regen haarnetjes/kapje) je hebt ook leuke mokken erop met 30. 30 AND Jaar - The Partyshop
Volgens mij bestaat er ook een boekje met dingen die je gedaan moet hebben voor je 30 bent. Misschien kun je het vinden op google, of bol ofzo