ik surf vandaah naar zw.pagina en onder mijn naam staan ineens 48 meldingen. dus ik klik dat aan, blijkt dat het mijn oude prive berichten zijn. hoe kan dat? is er iets fout gegaan? er staat nu dat ik 48 prive berichten nog niet gelezen heb (terwijl er al hele oude in staan ) groetjes odet
Waarschijnlijk een miscommunicatie tussen jouw PC en de website die denkt dat jij die berichten nog niet gelezen hebt. Ik heb je statistieken bekeken en je hebt: 33 verzonden berichten en 49 ontvangen berichten. Heb je wellicht iets gewijzigd aan je PC of heb je een nieuwe? Wij hebben in ieder geval niks gewijzigd. Lotte
kan het zijn dat er iemand anders op deze computer per ongeluk op een knopje "alle berichten als ongelezen markeren " gezet heeft ofzo? zit die functie erop?
ik heb ook niet per ongeluk op knopjes gedrukt, ik zag het meteen voordat ik ook maar iets op deze site had gedaan. maar mijn vriend heeft vandaag wel op de computer gezeten, dus misschien dat die wat gedaan heeft per ongeluk?
Bij mij was het na het overzetten van ZP naar de nieuwe site, dus al een tijdje geleden. Stonden ze bij jou vorige week bijv. nog wel als "gelezen" ?