We hebben de hele maand al problemen met het internet van Tiscali. Hiervoor hebben we nooit problemen gehad. Ik begrijp er niks van We hebben al met de helpdesk al meerdere keren gebeld, maar daar wordt je niks wijzer van. Het zou aan onze kabels liggen, maar daar ligt het niet aan. Vandaag ook weer de hele dag geen verbinding tot daarnet om 16.30. Toen werkte het ineens weer... Wij betalen 19,94 per maand. Wie heeft er een betere provider voor dezelfde prijs... Ik wilde vandaag zo graag het forum op en dat ging dus de hele dag niet
Wij hebben speedlinq. Dat werkt prima, nog nooit problemen mee gehad. Maar we hebben het nog maar 6 maanden. Mijn zusje al langer en heeft er alleen maar goede ervaring mee. Ik weet niet precies wat het kost. Moet je even op de site kijken succes
quicknet hier of te wel multikabel zijn genoeg mogelijkheden hoor Velobabe kijk maar eens op internet (mits die het doet natuurlijk )
Hoi Wij hebben xs4all en niks geen problemen Wij hebben een abo van 79 p/m ivm eigen zaak dat is dan ook de snelste verbinding
Breek me de bek niet open over Tiscali. Ik ben noodgedwongen overgestapt naar KPN uit pure ellende. Sorrie meid, ik hoop dat jij meer geluk hebt!
ook hier telefonie en internet van Tiscali. Tot zover geen problemen hoor ! Voorheen @home, wat een botte ellende !
Mijn ouders hebben ook tiscali (telefonie en internet) zonder problemen. Wijzelf hebben scarlet (internet en telefonie) ook zonder problemen. Heb je het modem al eens gereset, of heb je een router ertussen, dit kan ook wel eens problemen geven. Werk zelf op een internet helpdesk, dit zijn de eerste dingen die wij nakijken.
Wij hebben ook tiscali + telefonie. Op zich wel goed,af en toe wel problemen en dat zou volgens hun aan de kabels liggen,dat die te lang zijn grote onzin natuurlijk want hij doet het zo goed als altijd,dan zou die het nooit moeten doen. Maar we kregen dus wel mooi een nieuwe modem toegestuurt! Er zijn wel zat andere providers,maar ze zitten niet overal in het land,dus daar moet je wel op letten. Wij konden hier caiway ( die erg duur is) of tiscalli (vast nog wel een paar anderen,maar ook een hoop niet) Wij hebben tiscali genomen omdat we via FNV korting krijgen
wij hebben hier upc gehad, ook problemen mee. en dan zit je uren aan de telefoon. en tiscali, een tijdje terug hadden ze onderhoud, toen was onze snelheid ineens helemaal weg.. en dat een paar weken. en die mensen bij de helpdesk word je ook niet vrolijk van. inmiddels doet alles het wel weer goed hoor. maar ik hoor van mensen die bij verschillende providers zitten dat er overal wel eens problemen zijn.
hoi, ik reageer direct op jou en niet op andere berichten (niet gelezen) dus misschien zeg ik iets dubbel. Vandaag waren er werkzaamheden bij Tiscali. Ik heb daar vorige week een brief over gekregen waarin ze dat aankondigden. Voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met de internet verbinding via Tiscali (gebruik het inmiddels ruim 4 jaar). Misschien zit er bij jullie iets in de bekabeling niet goed? Of een probleem met het modem? Succes ermee
@Amari, Er waren bij ons aan het begin van deze maand ook werkzaamheden. Daarna is het gedoe begonnen. Nu laten we de modem continu aan en kunnen we wel internetten. De bekabeling en de modem zijn ok. Ze zeggen bij Tiscali dat het tegenwoordig nodig is om de modem aan te laten staan omdat het anders lang (bij ons een hele dag!) duurt voordat een IP adres wordt toegewezen...dit zou komen door iets wat de KPN gedaan heeft , maar KPN heeft Tiscali overgenomen dus...