Wie van jullie koop of verkoopt wel eens wat op Ebay? Ik heb vandaag voor het eerst eens ergens op geboden (baby kleding, echt leuk én niet duur) Ik heb wel een beetje een vaag gevoel erover.. net of ik nieuwe kleding niet voor mijn kleintje wil kopen ofzo.. Weet niet of ik het wel weer doe.. maar vond het wel leuke kleding. Wat zijn jullie ervaringen, en hebben jullie ook een dubbel gevoel erbij? Groetjes Kalush
Ik doe ook veel via ebay en marktplaats. Heb nog helemaal geen nare ervaringen, enneh....het is vaak veel voordeliger dan in de winkel!
Ik koop ook regelmatig via Ebay, dan wel met PayPal omdat ik dit een veilige en betrouwbare methode vind. Enne wat betreft je gevoel, waarom zou je alles hartstikke duur kopen als t ook zo kan?
Ik koop en verkoop ook via ebay. Ik heb er goede ervaringen mee, vooral door de kopersbescherming enzo
Ik van de week toevallig iets binnengekregen via Ebay en ik was weer super tevreden. Ik koop ook nu vaker 2de hands voor As hoor, want het gaat zooo snel.. Ik zou me er niet schuldig over voelen, maar eerder tevreden en smart!
Hoi wij kopen regelmatig via Ebay is erg leuk en niet duur! Je kunt er heel veel krijgen. Wij zijn ook fan van rommelmarkten kopen we alleen kleding die echt goed is maa r het is voor ons een sport geworden! echt leuk om te doen ook via Marktplaats kopen we dingen. En je ziet het er echt niet aan hoor want je baby is er toch zo weer uit zonde vind ik dat maar goed is mijn mening jennie72
Hier nog een eBay fan! Haal er veel leuke kleertjes vandaan (zowel nieuw als 2ehands). Heb op die manier al hele aparte en goedkope kleding uit Amerika en Hongkong besteld. Echt leuke dingen die je niet in Nederland vindt! Dus ipv schuldig ben je gewoon heel origineel
Ik koop wel via ebay, maar geen kleding of kookpotten ofzo... Die heb ik toch liever nieuw. Nu ja, kleding voor mezelf kan ik nog inkomen, maar voor een baby toch liever niet. Dat is natuurlijk persoonsgebonden hoe je erover denkt, mij geeft het iig een wrang gevoel. Voor iets oudere kinderen (vanaf 10 zeg maar) zou ik geen problemen hebben om iets via ebay te kopen. En voor betaling maak ik ook gebruik van paypal. Laatst zelfs nog een voucher van £5 gekregen op ebay.
Ik koop en verkoop ook regelmatig op marktplaats en ebay. Toevallig heb ik deze week weer 2 biedingen gewonnen op kleertjes uit Amerika.. 1 pakje voor Tim en 1 pakje voor lisa.. voor de feestdagen.. erg leuk voor erg weinig geld! Ik betaal overigens ook via paypal!