Ik heb een hele leuke krans gezien voor aan de deur met daar naambordje in. Maar wat zouden jullie doen; fam Jansen (Zijn niet getrouwt) of jan, marie & E.?? X
Om die reden hebben wij ook nog steeds geen naambordje. Wij vonden Fam. Klaassen en Joyce ook wat raar, dus stellen het maar steeds uit tot we ooit getrouwd zijn.
Wij hebben onze voornamen er hangen, maar wij hebben geen kinderen. Ik vind dan familie Jansen een beetje vreemd. Vind jij het vervelend om met de naam van je man aangesproken te worden? Dan zou ik Jan, Marie & E doen.
Zolang je niet getrouwd bent vind ik de voornamen normaal.. Maar ach, kan allebei, ligt er ook aan of je het zelf vervelend vind om zo aangesproken te worden.. Mijn nichtje wil dat bijv. echt niet!! gr.
Ik zou voor achternaam gaan met jouw meisjesnaam erbij. Mocht er eventueel nog gezinsuitbreiding komen, hoef je geen nieuw naambordje.
Wij hebben onze 6 voornamen gebruikt omdat we niet allemaal dezelfde achternaam hebben. Vind het wel erg leuk staan hoor zo, btje informeel zeg maar..
Wij zijn wel getrouwd maar wij hebben alsnog onze voornamen. We vonden alleen de achternaam wat stijfjes.
Wij hebben onze voorletters plus onze bijde achternamen, En dat levert vaak een verwarrende glimlach op gezicht van mensen die het lezen want me vriend en ik hebben bijde dezelfde achternaam alleen bij mij staat er EN op het einde en bij hem niet
ik vind jan, jans en catootje het leukste, maar we zijn nog niet compleet dus wachten we even met het naambordje. als je niet getrouwd bent zou ik niet fam. Jansen - van Dijk doen, dan is het net of je wel getrouwd bent. Zou ik bijna nog eerder fam. Jansen en van Dijk doen, hoewel ik dat ook wel een beetje gek vind haha, waarom ga je niet gewoon trouwen?
achter ons wonen mensen, ook niet getrouwd maar wel kindjes. die hebben een naambord met hun beide voornamen (vorm van bord is een auto) en voor de kids hangt er een kleiner autootje met hun naam erop dus ook al krijgen ze nog 10 kids, komen er gewoon nog 10 autootjes bij. vind het opzich wel heel leuk.
Tjaa... mn vriend wilt (nog) niet Is alleen voornamen niet vreemd? Net alsof ze ons al jaren kennen ofzo? Anders maar een mooie welkoms tekst erin ofzo...
Wij hebben idd ons naambordje besteld toen zoon geboren was. Papa & Mama Dochter Zoon Achternaam Maar da's idd 't makkelijkste als je -voorlopig- compleet en gettrouwd bent.