Ik weet niet zeker of ik dit mag plaatsen, zoniet hoor ik het wel. Er zullen ook wel genoeg meiden zijn die dit via een pb gekregen hebben in hun hyves. Elisa is een meisje van 11 jaar. Ze heeft kanker, en herstel is uitgesloten. Ze heeft ervoor gekozen om gehaald te worden door een engel. Zouden jullie dit meisje een laatste krabbel willen geven. Haar hyves is http://elisake11.hyves.nl/ X Vera
Kan helaas niet, of ik moet vriendjes met haar worden, maar ze kent me natuurlijk niet. Wel een heftig verhaal zeg... wordt er helemaal emo van
das gek want ik kan er wel zo op.. heb haar verhaal gelezen, jeetje wat een sterke meid zeg! ik ga haar zeker krabbelen!
Ik kon er ook gewoon op komen en heb haar uiteraard een krabbel gestuurd.. Wat kan je anders meer doen voor zo'n dappere meid?
als je er niet bij kan komen komt dat omdat je je eigen krabbels hebt afgeschermd, dat komt ook in het scherm te staan trouwens, dus als je wilt kun je haar krabbelen
Ik kon haar wel krabbelen.. ze krijgt echt mega veel berichtjes.. heb maar niet de blog gelezen.. krijg al een knoop in mijn maag als ik er aan denk Vreselijk.
Ik heb haar ook gekrabbeld. Gatverderrie heb er helemaal kippenvel van...11 jaar zo,n meisje moet lekker onbezorgd van alles kunnen genieten.... Brrr
krijg het er al koud van als ik eraan denk, mn nichtje is ook 11, moet er niet aan denken om haar al te verliezen.
Ik moest ook eerst haar vriendje worden.. Ik heb volgens mij mijn krabbels niet afgeschermd... en ik ben wel ingelogd... Maar goed.. ik zal even wachten tot ik toegevoegd ben en dan krabbel ik haar ook even.. Ik zag dat ze al 1495 vriendjes heeft...