problemen met commode carpenter (babypark)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door toerist18, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, wij hebben voor de 2e keer een nieuwe commode gekregen, maar ook bij deze worden de noesten bruin.
    Er zitten 2 raampjes in de commode.
    Nog meer mensen problemen?
    [​IMG]
     
  2. Shelly

    Shelly Actief lid

    23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ik heb ook de babykamer daar gekocht.
    De shakery serie.
    Toen ze het kwamen leveren lieten ze per ongeluk een lade kapot vallen, maar ze zouden netjes een nieuwe bezorgen.
    Ik heb ook echt niets aan te merken over de levering hoor, ze deden zelfs netjes hun schoenen uit voor ze het kamertje binnen kwamen!
    En het is een prachtig kamertje.
    Toen ze de lade kwamen brengen bleek deze net niet te passen.
    Ze hadden daar al rekening mee gehouden en hadden zelfs al een nieuwe kast meegenomen voor de zekerheid.
    Maar nu een paar maandjes later, klemmen opeens alle 6 van de 8 lade's en 1 kastdeurtje, 1 lade gaat zelfs helemaal niet meer dicht!
    Weer gebeld, ze komen vrijdag weer met een nieuwe kast + commode of anders repareren ze het hier maar.
    Maar wel lastig, want ik ben nu net uitgerekend....
    Stel dat de kleine net in het kamertje ligt te slapen, of ik moet afbellen als ik aan het bevallen ben....
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Oh, ik heb ook de Shakery, zal de laadjes in de gaten houden! Tot nu toe allemaal prima. Levering was ook goed, hier ook de schoentjes uit ;) . De kast kon de draai van de trap niet maken, toen moesten ze hem weer helemaal uit elkaar schroeven. Terwijl ze dat deden, kwam er ergens achter aan de onderkant een scheurtje in de verf. Ze wilden al een nieuwe kast leveren, maar we hebben 100 Euro korting gekregen, dat wilden we zelf. De garantie blijft ook gewoon bestaan. En dat barstje in de verf kan ik nu niet eens meer terugvinden!
     
  4. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb gebeld, en die man zei; tja 1x vergoeden we hem, maar daarna niet meer; het ligt gewoon aan het hout.(veel klachten geweest).
    En sommige mensen vinden die bruine noesten mooi.
    Nou ik zeg; nou ik niet, ik ga hier niet mee accoord, ik heb alle babyspullen bij jullie gekocht, en goeie service gekregen.
    Zegt hij; nou zoek maar een nieuwe uit dan :D
    Dus ik ga er morgen heen, en mag een andere uitzoeken van hetzelfde bedrag uiteraard, anders moet ik bij betalen.
    Ben wel blij dat ik het toch voor elkaar heb gekregen, dus toppie service.
    Wie vind een witte commode met bruine vlekken nou mooi?
    Raar verhaal hoor...
     
  5. Shelly

    Shelly Actief lid

    23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ik weet het niet helemaal zeker maar ik dacht dat bij bepaalde houtsoorten die kunnen "bloeden",
    dat als je daar watergedragen verf op zet, het dan verkleuringen door de verf heen kan geven.
    Door de aanraking mat water gaat het hout bloeden.
     
  6. Shelly

    Shelly Actief lid

    23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ik weet het voor 99% zeker!
     

Deel Deze Pagina