bijna carnaval, wat trek jij aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ben zo nieuwegierig naar jullie outfits.

ik zelf trek gewoon een knal groen tuinpak aan haha want pas nergens meer in. heb wel 2 andere pakjes maar nu met die dikke buik iets te sexy haha en loop dan in me blote kont denk ik.

me dochter krijgt een miniemouse pakje aan met een witte mailot en natuurlijk een mutsje met oortjes.

dit wordt haar 1e carnaval :D spannend dus. we gaan maar 1 a 2 daagjes kindercarnavallen anders is het niet leuk voor der.

pakje van me dochter. gisteren hebben we het gepassen en het staat der geweldig :D

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    sla dit jaar maar over wand ik pas ook nergens in.
    ben nog steeds 10 kilo te zwaar grrrrr
    ach ja t is niet anders

3. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hee wat leuk.. milou gaat ook als mini mouse tijdens de carnavalsdagen zelf.
    En we lopen over 2 weken al de kinderoptocht mee.
    Milou gaat dan voor het eerst mee. We zijn dit jaar chinezen.

Ik weet nog niet wat ik aan trek. Ik heb het nodige op de zolder liggen. We zijn in ieder geval chinees, maar dat is een jurk en dus niet zo praktisch in de kroegen.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja Carnaval....de bedoeling was dat we Eva weg zouden brengen en samen de zondag en de maandag zouden gaan en dan dinsdag met Eva naar de kindercarnaval.
    Maar ja, aangezien ik nu toch de beest niet uit kan hangen. Zullen we Eva meenemen en ga ik betijds naar huis.
    Moet de outfits nog kopen en zal dan van de week eens kijken.
    Maar ja wat trek ik nu aan?
    Best wel een buikje al, dus t strakke en korte dat is ook geen gezicht nu!

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

dit jaar geen carnaval voor mij :(

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik weet zelf nog niet wat ik aan doe, maar Kyllian heeft zn pakje alvast gepast en vond hm leuk!

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier in het noorden geen carnaval.

al lijkt het me wel leuk om voor Anne een minipakje te hebben van iets (maat 50 hahaha)

8. gewone kleren, HIER GEEN CARNAVAL....

ben ooit 1 keer geweest :( Toe heb ik gezegd dat was eens maar NOOIT meer....

Maar voor jullie die het wel keigaaf vinden VEEL PLEZIER!
    en leuke outfitjes voor de kids ;)

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Eigenlijk doen wij nooit aan caranaval, maar ik heb al zulke leuke verkleedkleertjes gezien voor Vigo dat het toch een beetje begint te kriebelen :)

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    leuk pakje annemonique. die kan er wel tegen aan met carnaval. zo leuk om te zien al die kindjes verkleed. alicia moest er in de winkel niks van hebben van al die gekke mensen met pruiken en heksen pakken. ben benieuwt hoe ze straks met caranaval gaat reageren

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    wanneer is het carnaval ook alweer?

12. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Carnaval is van zondag 22 februari tot en met dinsdag 24 februari

De echte carnavalsgek begint hier in het zuiden al op donderdag 19 februari met "auwwieverbal"
    * vertaling: oude wijvenbal * en eindigt op woensdag 25 februari met "hieringe biete" * vertaling haringen happen*

Dat gaat hier niet lukken hoor... vrijdag op school, zaterdag vieren en zondag en maandag optochten kijken is meer dan genoeg

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Normaal hier ook altijd van donderdag t/m woensdag.
    Maar dit jaar alleen zaterdag en zondag, en dan ook nog naar de optocht kijken.

Ik ga dit jaar denk ik als ballerina, maar ik helemaal zeker weet ik 't nog niet. Ik maak iig wel elke jaar zelf m'n pakje, samen met mijn zusje altijd hetzelfde :).

Alaaaaaaaaaaaaaaf!

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Geen carnaval voor ons

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik doe dit jaar een piraten kostuum aan.. Wel erg vrouwelijk hoor, met een rok en een mooi topje erop.

k heb ook nog wat oude kostuums liggen, o.a een serveersters kostuum, maar die vind ik iets te sexy nu haha dus die wordt bewaard voor een van de volgende carnavals;),,

en met het stappen doe ik denk ik gewoon zo'n oude mannen pyama aan.. dat zit altijd lekker;)

Deel Deze Pagina