Help, zoonlief komt steeds uit bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MHV, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHV

MHV Actief lid

10 feb 2013
    435
    30
    28
    Hoi,

Wie heeft dit ook meegemaakt met zijn kindje?
    We doen hem steeds terug in bed maar hij houdt het zo 2 uur vol.
    uiteindelijk is hij gaan slapen.
    Ik zoek even herkenning van jullie

2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Jep hier is dat drama in volle gang ;)

Echt niets werkte! Tot vandaag ik het zo spuugzat was dat ik heb gezegd dat slaan met deuren, mama en papa slaan, gillen en steeds het bed uit komen niet mag van de politie en dat als G lief is, de politie ook heel lief is maar als G niet lief doet de politie ook een beetje boos word. Dat had effect want de politie is zijn alles :D geen idee voor hoelang het duurt maar voor nu helpt het ;)

3. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Yep hier ook..dus gaat hij gewoon terug in het ledikant. Morgen weer een nieuwe dag ;)

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hoe oud is je zoontje?
    Hier onlangs met de middelste gehad. Twee avonden tot 22:00 kwam ze steeds weer naar beneden.
    De druppel was toen mijn man tijdens het middagdutje ineens opschrok van de babyfoon (met camera) van onze zoon.
    Stond ze bij hem in zijn bedje te springen.!
    We hebben ledikant weer terug gezet.
    Ze is er duidelijk nog niet aan toe

5. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Precies ledikant. Kinderen mogen best nog begrenst worden op deze leeftijd. Ze zijn nog erg impulsief. Als het niet gaat gaat het niet. Je hebt het geprobeerd en hij is er blijkbaar nog niet aan toe.

6. SandraBe

SandraBe Bekend lid

9 mrt 2015
    629
    0
    0
    Ik leg mijn kind in bed als hij moe is, lees een paar verhaaltjes voor en blijf even bij hem tot hij slaapt. Als hij weer wakker is dan roept hij mij of stapt zelf zijn bed uit en komt naar mij toe.
    Soms zijn er momenten dat hij geen zin heeft om te slapen en dan bekijk ik óf hij eigenlijk wel toe is aan slapen (dus moe is) en zo niet, dan haal ik hem er weer uit.

7. MHV

MHV Actief lid

10 feb 2013
    435
    30
    28
    Mijn zoontje is 2 jaar en 3 maanden.
    Hij heeft een paar weken goed geslapen in zijn peuterbedje, omdat hij er toen nog niet uit kwam.
    Nu heeft hij dit ontdekt en is het feest.
    Ik wil dit nu wel doorzetten......hij begon immers prima!

8. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hoe lang zijn jullie kindjes? Hier 89 cm en als de deurklink omgedraaid zit (recht op), kan ze niet zelf de deur openkrijgen. Ze kan wel zelf haar bed uit, wat ze soms doet (dan hoor ik ineens haar muziekdoosje die in de vensterbank staat), maar gaat dan ook zelf weer terug in bed liggen.

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hebben wij idd ook aan gedacht, maar vind het toch een enge gedachte in geval van nood. Daar komt bij dat onze dochter dan waarschijnlijk tot 22:00 zou gaan spelen, hahaha

Deel Deze Pagina