Niets aan toe te voegen! Kom op meid, waar is je zelf-respect?! Ga een rustig gesprek met je vriend aan en leg hem uit wat dit betekent en hoe teleurgesteld je bent....en dat als hij het welzijn van zijn partner niet belangrijker vindt dan dat van een paar katten je dit weekend weer huiswaarts keert. En ook gewoon doen natuurlijk, dit is volstrekt respectloos van je vriend en betekent op lange termijn alleen maar een relatie die gedoemd is te mislukken.....
Daar ben ik echt heel simpel in... Ik zou nog 1x het gesprek aan gaan en aangeven dat dit voor jou niet langer werkt en dat je verwacht dat jij boven de katten staat Blijft bij bij zijn standpunt zou ik met een bloedgang mijn koffers pakken en huiswaarts vertrekken. Dan begint hij maar lekker een relatie met zijn katten en wens ik hem een gelukkig leven verder. Sorry voor mijn taalgebruik maar wat een idioot!!! En waarschijnlijk gedraagt hij zich zo omdat jij het allemaal maar pikt van hem. Kom op hoor je laat de katten toch niet serieus boven jou plaatsen???
Euh nee, jij bent het probleem. Jij laat dit toe en dus zal hij zich niet hoeven aanpassen. Volgende keer zal er wat anders komen en als je nu al over je heen laat lopen en katten boven je laat plaatsen . Waar eindigt het dan en wanneer zou je dan gelijkwaardig aan je "vriend" zijn. Ik zet vriend tussen haakjes, want vrienden behandelen hun vrienden niet op deze manier.