Zwanger worden met verwachtte complicaties

Discussion in 'Zwanger worden' started by RSL, Apr 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Hallo allemaal.

Wij zijn bezig voor ons eerste wondertje.
    Maar omdat ik tumoren in mijn lever heb (door de AC pil) brengt het nogal wat risico's met zich mee..

Zijn hier nog meer meiden die ook gezondheids problemen hebben die risicovol kunnen gaan zijn tijdens een zwangerschap?

Liefs!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hoi dat is erg vervelend voor je! Ik heb vanaf mijn 24ste 3 hernia's 7 versleten wervels en fibromyalgie, slik ook 3 tot 4 keren per dag morfine om normaal te kunnen functioneren.
    Wij willen nu aan kinderen beginnen dus het is erg spannend, heb natuurlijk al gesprekken met de arts gehad en mag de morfine tot maand 8 slikken godzijdank anders kon ik niks meer.

Een normale bevalling zal er waarschijnlijk ook niet in zitten omdat mijn hernia's erg laag in de rug zitten en met persen zou dat grote problemen kunnen geven.

Dus dat is afwachten en wordt allemaal bekeken zodra we zwanger zijn.

3. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Hoi drieka wat vervelend! Hier ook 2 hernia's erbij.waar van ik er aan 1 geopereerd ben. Binnen 9 maand de 2e op de zelfde plek... Waardeloos dan. Ik hoop dat er voor jullie ook een mogelijkheid is om zwanger te morgen worden!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja dat is gewoon afwachten en erg spannend, we beginnen nu pas eigenlijk want ben net pas pil-ongesteld geweest dus nu afwachten hoe mijn cyclus gaat lopen, lang de pil geslikt, het is erg spannend maar ja, afwachten en daar ben ik niet zo goed in haha :D.

Iedereen wil snel zwanger worden maar ja dat heb je niet in de hand, ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat lukken.

5. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Heel veel succes!! En idd de meesten liever gister dan vandaag... Hier ook hoor haha

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Jullie ook heel erg veel succes, spannend is het voor iedereen maar wachten kan ik ook bijna niet meer, als je eenmaal die beslissing hebt genomen dan ben je er ook gewoon klaar voor hè?

Maar ja dat hebben we helaas niet zelf in de hand ;)

7. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    de duimen draaien, en we gaan zien waar het schip strand.. ik zit nu op t wachtbankje..

Nog meer meiden die hier gezellig komen kletsen?

xx

Share This Page