Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten? Het is mij opgevallen dat sommigen dit wel zichtbaar hebben en sommigen niet dus de mogelijkheid moet er zijn om dit uit te zetten?
Goede vraag, ik weet nog dat ik dat heb gedaan, maar waar.. Het enige wat ik zo snel vind is dat ik bij 'Gebruikersinstellingen > Instellingen en opties > Opties wijzigen' de onzichtbare modus heb aangevinkt, maar ik weet niet zeker of dat het is..
Dankje voor je reactie. die heb ik ook aangevinkt maar die verdoezelt alleen onder aan de pagina dat je naam opduikt tussen de actieve leden. ik heb alle instellingen al nagelopen maar kan het niet vinden.
Ik denk dat je naar je gebruikersinstelling moet gaan en dan naar Privacy. Daar kan je instellen wie wat mag zien. Afhankelijk wat je wil kan je dingen afschermen voor iedereen, alleen je vrienden etc. Waarschijnlijk heb jij veel dingen op 'iedereen' of 'geregistreerde leden' staan.
Nee ik heb alles op vrienden staan. Maar ik weet even niet het verschil tussen vrienden en contacten?
Oh wat stom volgens mij heb ik het al. het is inderdaad wel die instelling die jullie noemen. Die heb ik ook goed staan. Maar volgens mij kun je het bij jezelf altijd zien ongeacht de instelling. Alleen de anderen kunnen het bij mij niet zien. Daardoor dacht ik dat het niet gelukt was.