Traphekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Otje, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Omdat Koen steeds mobieler wordt, wordt het hier echt tijd voor traphekjes! Omdat we een vaste trap hebben naar zolder hebben we er 3 nodig.
    Heeft iemand tips? Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik op moet letten.
    Belangrijk vind ik dat het makkelijk open en dicht gaat (met je kind op je arm) en dat ze niet TE duur zijn.

Welke heb jij? Waar gekocht? Duur? Fijn? Of juist een tegenvaller?

Groetjes Otje

2. sim

sim Niet meer actief

van beneden naar boven kun je gewoon een houten doen die klemt, niet zo'n dure zeg maar, maar van de boven verdieping naar beneden zou ik een safetydoor aanraden. die trek je namelijk met een hengsel omhoog en er gaan dan weer een staaf in een buis zeg maar :rolleyes: moeilijk uit te leggen, maar als je deze goed dichtdoet kan er echt niks gebeuren, die laatste zijn 65 euro en die houten zo'n 25 euro. de reden dat je goedkope beneden aan de trap kunt zetten is omdat als er dan iets fout gaat, vallen ze niet van een hoogte, ze vallen tegen de trap. een val van boven naar beneden (geloof me is me namelijk met ons kleintje een week geleden overkomen) is echt vreselijk!

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wij hebben ze van de ikea 25 euro de stuk.
    Wij hebben er 1 naar de keuken hangen onderaan de trap en natuurlijk boven en 1 voor de zolder trap.

Jullie hebben lang zonder geund :)

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bedankt voor de tips!

Ja klopt. Als we boven zijn is dat alleen voor slapen of verschonen en daarna gaat hij vrij snel mee naar beneden. En beneden zit er nog een deur tussen woonkamer en trap naar boven die we altijd dicht maken, vandaar.

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    kijk anders eens op marktplaats... staan err ook best veel op en een stuk goedkoper dan in de winkel...

(ik heb ze zelf van mijn moeder en die heeft ze bij de hema gekocht dacht rond de 20 a 25 euro p stuk :)) succes

Deel Deze Pagina