Hallo allemaal, K lees al een tijdje mee op dit forum en heb nou toch maar besloten om mij aan te melden. Ik zit namelijk ergens mee en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.(Advies) Het zit zo, ik ben 22(word 23) en heb een zoontje van bijna 3 jaar oud. We wonen nog bij mn ouders, maar ben al wel 2,5 jaar aan t reageren op huizen. Nog steeds niets. Ik heb alweer bijna een jaar een nieuwe vriend en het gaat heel goed tussen ons. Hij woont wel op zichzelf, maar het is veels te klein om met mijn zoontje daar in te trekken. En hier komt het..ik ben zwanger. We konden het beide niet geloven, omdat ik aan de pil was. Ik heb dan ook 5x getest en allemaal positief! Nu ben ik een beetje aan het stressen, want hoe vertel ik dit aan mijn ouders? Ik zou in september ook weer beginnen met school voor een half jaartje om eindelijk mijn niveau 4 diploma te ontvangen. Ik ben zo bang dat ze teleurgesteld zullen zijn. En er is echt niet genoeg plek voor een 2e kindje hier in huis! Ik weet het gewoon niet meer. Help?