Wie heeft er hier een smartphone of andere mobiele telefoon en heeft daar een verzekering bij afgesloten? Groetjes
Heb al een nieuw abbo afgesloten zonder verzekering voor mn mob. De laatste x totaal niet gekregen wat ik ervan verwacht had voor 7,95 per maand. En 1e jaar toch fabrieksgarantie!
Stond laatst in intermediair dat dit soort verzekering vaak niets toevoegen omdat je er zo veel voor betaald en er bijna nooit gebruik van maakt. Verder betalen ze niet makkelijk uit. Ik doe het eigenlijk nooit voor zoiets. Meestal valt het onder garantie.
Ik heb er wel 1 en ben er heel blij om. Heb mijn telefoon al 3x op moeten sturen omdat hij stuk was, en 3x een nieuwe gekregen. Ik heb een Iphone.
Ik had dus afgelopen 2 jaar ook een verzekering. 2x opgestuurd, en kreeg telkens een telefoon terug die nog steeds half gaar was en de 3e x is het op vochtschade gegooid. En nu zit ik gewoon helemaal zonder telefoon.. Want ze maken het pas als ik een vette rekening betaal!
Nee omdat, wij een uitgebreide inboedelverzekering hebben. En ik vind zo'n verzekering toch ook wel duur...7,95 per maand en ze betalen vaak niet eens uit.
Ik doe niet aan nutteloze verzekeringen en extra garantie bijkopen voor producten. Als die iets zullen mankeren buiten jouw schuld om, dan zal dat meestal onder het consumentenrecht vallen. Zo heb ik 3x een kapot moederbord moeten laten vervangen in een vorige Apple laptop, waarvan de 3e keer volgens hun dus buiten de garantieperiode was. Ik gaf aan dat ik het daar niet mee eens was, omdat het 2e moederbord er in minder dan een jaar geleden in was gezet door hun. Van een moederbord verwacht ik dat het echt wel langer dan een jaar meegaat. Na blijven volhouden, heb ik alleen de reparatiekosten betaald, en niet de onderdeelkosten (nieuw moederbord zou bijna 800 euro hebben gekost). Dat vond ik wel een goede oplossing. En dan moet je nagaan dat Apple 1 van de grootste hufters is wat betreft garantie. Het enige wat je voorkomt met het bijkopen van dat soort zaken, is het gevecht met de winkel.
Nee niet.. ik vind het te duur en wanneer er iets met mijn telefoon zou zijn heb ik een kennis die wel een nieuwe voor me heeft.
nee zit een jaar fabrieksgarantie op en mocht ie daarna kapot gaan zing ik het wel een half jaar met een oude foon uit. Contract van 2 jr is tegenwoordig met 1,5 je nieuwe uitzoeken
Ja, maar achteraf vind ik het onzin. Zal het de volgende keer zeker niet doen. Mijn laptop heb ik ook laten verzekeren en ik ben wel blij dat ik dat heb gedaan. Een computer repareren is stervensduur.
Waterschade valt niet onder garantie. Zijn stomme schades door eigen schuld (niet opletten en dan ineens je dochter met telefoon in d'r mond voorbij zien schuivelen) maar ben blij dat ik een verzekering had. Als ik een andere telefoon had gehad dan had ik het niet gedaan hoor. Maar ik ben nogal erg gehecht aan mijn Iphone. En mijn vriend raadde het mij ook aan, hij is normaal niet voor een verzekering (werkt zelf bij een telefoonwinkel) maar bij deze telefoon dus wel.
Nee, omdat ik het zonde en onzin vind! Vaak maak je er geen gebruik van omdat het niet nodig is. Natuurlijk weet ik ook wel dat als het je toch gebeurd (diefstal, schade etc.) je achteraf zegt: "had ik maar...." Nee ik zal dit niet gauw overwegen.
Ik dacht dat het over verzekeringen ging in het algemeen. Dus had gezegt je heb verzekeringen. Maar op de vraag van een telefoon verzekering. Heb dat ooit eens gehad. En denk achter af dat dat weg gegooit geld is. En dus nu heb ik dat niet meer. Maar inboedel, wa, bromfiets en begravenisverzekeringen wel.
Ja hier wel een verzkering afgesloten en ben er ook heel blij om. Hij is laatst stuk gegaan en viel niet meer te repareren. Heb een nieuwe gekregen.
Marijke, bij mij viel water/vochtschade ook niet onder de verzekering hoor.. Hoe het bij mij allemaal gegaan is de afgelopen 2 jaar met verzekering, nou ik heb 8e per maand betaald voor niks.