4x de griep in 1,5 maand tijd ben het helemaal zat!!

Discussie in 'De lounge' gestart door spriet, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Heb begon met buikgriep (overgeven diaree koorts)
    Nou toen was ik een week of 2 weer op de been kwam de volgende griep voorbij waaien, koorts diarree keelpijn nou begin december kreeg ik de volgende griep en keelontsteking, overgeven en weer hoge koorts.
    toen ben ik naar de huisarts geweest en ook verteld dat het al de 3e keer was in korte tijd en van de huisarts moest ik eens goed uitzieken, okee zit ook wel wat in ik ben niet iemand die zomaar thuis blijft en neem veel hooi op de vork.
    Dus ik ben die keer goed uitgeziekt en pasweer aan hetwerk gegaan toen ik me echt goed voelde.

Nou en donderdag nacht werd ik wakker 39,5 koorts en misselijk en koud nou s'ochtends gedoucht en paracetamol genomen en aan het werk gegaan s'avonds gisteren dus waren we bij vrienden geweest en voelde me natuurlijk nog helemaal niet goed (waren ook al om 1.00 thuis) en vandaag hele dag op bed gelegen met 40 graden koorts.
    Nu gaat het weer redelijk koorts is gezakt naar 38,5.

Maar ben er zo klaar mee en is toch niet normaal zo vaak ziek zijn.

2. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Spriet wat rot! Helaas ken ik het maar al te goed.
    Toch zou ik in vervolg, hoe lastig ook, toch echt proberen goed uit te zieken. Helaas liggen kunnen en willen soms een beetje ver uit elkaar en dat gaat in een periode van griep/ziekte zeker op.

Hopelijk is het mogelijk om dit maal wederom goed uit te zieken en blijft het hier voorlopig bij.
    Zo niet, zou ik zeker even weer terug gaan naar de HA om het één en ander na te laten kijken gezien je op dit moment zo'n lage weerstand hebt.

Beterschap!

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik zou even een bloedonderzoekje laten doen ;)
    Het kan best zijn dat je iets tekort komt, wat heel simpel is aan te vullen.
    Als je bijvoorbeeld een tekort aan ijzer hebt, kun je ook vaak ziek en moe zijn, heb ik ook al eens gehad.
    Laat je bloed maar even testen, misschien een vitaminegebrek? misschien is het heel simpel op te lossen.

Veel succes, en vooral veel beterschap!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien toch even je bloed laten prikken? Ontsteking ergens misschien? Beterschap.

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Bedankt makamba, het is gewoon vervelend heb zo het gevoel hierdoor overal tekort te schieten, zowel als op mijn werk als moeder en als vriendin.
    en dan nog niet over het huishouden te spreken ;)

Ik moet dinsdag met mijn dochter naar de huisarts (die heeft al dik 2 weken antibiotica kuren i.v.m oorontstekingen.
    En vorige keer moest ik van de HA bloed prikken op van alles en nog wat en dan kan ik gelijk naar de uitslagen vragen en ook aankaarten dat ik nu weer ziek ben geweest...

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Even bloed laten prikken inderdaad en je zal nu wel onderhand alles gehad hebben. Heel vervelend lijkt me maar soms heb je zo'n winter. Ik had het twee jaar geleden, het een na het ander. Daarna ben je er dan weer even een aantal jaren vanaf hopelijk.

Beterschap, Charlie

7. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Linny en prinses bedankt voor jullie reactie en had er even bij moeten zetten dat ik vorige keer al van de ha bloed heb moeten prikken, weet alleen de uitslagen nog niet.
    hoop in ieder geval dat er iets uitkomt endat ik er wat tegen kan doen.

8. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    ik hoop het ook van harte hoor!
    Misschien was je de hele tijd wel ziek hoor, maar uitte zich dat niet steeds helemaal.
    Hoop dat je er snel vanaf bent ;)

Laat je even weten als je de uitslagen hebt? ben wel benieuwd :D

9. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Heel begrijpelijk. Dat is ook wat ik bedoelde met het wel willen, maar het op dat moment helaas niet kunnen. Erg frustrerend dat naast je fysiek gezien al enorm rot te voelen, je ook nog drukt maakt om bovenstaande dingen.

Wat vervelend om te horen dat ook je dochter al zo aan het klungelen is, hopelijk gaat het met haar al wel wat beter n.a.v. de antibiotica kuur?

Ben benieuwd of er wat uit je uitslagen komt, hopelijk is er wat aan te doen door middel van aanvullende vitaminen/ijzer o.i.d.
    Zo niet is het wellicht niet verkeerd om zelf wat suplementen te slikken in de hoop dat deze bijdragen aan je op dit moment wel erg slecht gestelde weerstand.

10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik loop voor mijn gevoel al weken achter de feiten aan maar ja dat kan op deze manier ook niet anders.

Mijn dochter die kwakkelt idd lekker met mij mee is ook al vanaf begin december ziekig en hoop dat de antibiotica nu zijn werk heeft gedaan en haar oorontsteking over is.

Hou jullie wel even op de hoogte

Deel Deze Pagina