Even een vraag: Worden alle berichten die je plaats op zp bewaard of worden er op den duur ook berichten verwijderd?? Ik kan bijv mijn eerste bericht niet terug vinden (vind ik trouwens prima hoor, niet alles hoeft van mij bewaard te blijven....)
Er is een deel niet meer terug te halen (verhuizing is daar oorzaak van dacht ik...maar weet ik niet meer zeker). De rest blijft gewoon staan. Elmo
Dank je... Zat er al aan te denken om mijn profiel te vewijderen en mij opnieuw aan te melden maar ik las al dat al je berichten dan gewoon blijven staan.
In principe worden ze allemaal bewaard. Soms zijn er wel onvoorziene omstandigheden (bv. storingen) die er voor zorgen dat er (enkele) berichten verdwijnen. Lotte
Ik zat dus inderdaad net te kijken of ik even kon teruglezen over de tijd dat ik zwanger was van Lotte en Martijn, maar zag tot mijn grote verbazing dat hij maar terugkeek naar september 2009? Daar stond ik echt wel van te kijken, is er toen een keer storing geweest en zijn alle oudere berichten zomaar weg? Dat kan toch niet?
Volgens mij is dat wat je kan terug kijken via de zoekfunctie, maximaal 20 pagina's dacht ik? Al je andere berichten zijn er als het goed is nog wel maar die moet je dan even opzoeken via het topic waar je destijds schreef.
Krijgen jullie dan geen problemen met de server dat deze trager is/wordt? Op een andere forum waar ik altijd mod was ruimde wij altijd behoorlijk op bijv topics ouder als 4 maanden die waren gesloten gingen weg of indien nodig in het archief.
Jawel maar daarom hebben we de zoekfunctie aangepast. Het is of de berichten verwijderen of de zoekfunctie aanpassen en wij hebben gekozen voor het laatste. Lotte