Nou dan zou ik het heel simpel oplossen... Je betaald nu voor jan met de korte achternaam voor zijn gas en electra. Dan zou ik investeren en nieuwe leidingen aan laten leggen appart van die van jou pand...zodat je alleen hem kunt afsluiten. En als jij nou een paar x een aangetekende brief naar meneer verstuurd. En hij betaald dan nog niet, dan sta jij toch in je volle recht om hem op straat te zetten. Verstuur je gewoon om de dag een brief en als er na 1 week nog geen geld op je rekening staat, schop je hem eruit. Dan heb je toch zwart op wit staan wat er mis is.
@ Mams, ik ben er druk mee bezig, maar helaas werkt het niet zo gemakkelijk.. huurders zijn zooo verschrikkelijk beschermd.
Wat een belachelijke vent zeg!! En wat een lef!!! Ik snap dat jij niet van die mentaliteit houdt, maar het probleem is dat hij dat waarschijnlijk weet. Hopelijk is het probleem snel opgelost meid! Ik hou dit forum even in de gaten.. Succes!!
Wat voor type huurder is het? Echt een nette vent of misschien wel iemand die al wat op zijn kerfstok heeft?
Ken hem niet echt goed, maar wat ik weet is dat die met probleem jongeren werkt, dus lijkt me niet dat die wat op zijn kerfstok heeft.. tenminste zo komt die niet over op mij
Wat staat er in het huurcontract aangaande de opzegging van de huur? Als er nou staat dat er van beide kanten een opzeg termijn is dan zou ik als ik jou was een aangetekende brief naar hem sturen met daarin de datum wanneer de huur door jou is opgezegd ivm achterstallige betalingen.
Oow nou als er dus een opzegtermijn is, zeg jij zijn huur op. En hou je de borg mooi zelf, kan je daar toch de onkosten van betalen die hij je nu bezorgd.. Maar wat een sukkel zeg. Heeft hij nu echt een betonplaat voor zijn kop!
Zojuist op internetbankieren gezien dat het volledige bedrag voldaan is. Bedankt voor jullie tips meiden! Mag slotje op