hallo ik heb een vraagje ik ben 29 nov laast keer ongi geworden 28 dec getest clearblea toen 1-2 weken 8 jan nog keer clearbleu test gedaan bij huisarts 3 plus meer als 5 weken dus 17 jan echo gehad nu ben ik dus blijkbaar 5 weken en 1 dag zwanger vanmorgen huis arts geweest mss word het een miskraam maar mss een latere eiersprong gehad want ja de testen en zelf berekeningen geven aan dat ik bijna 8 weken moet zijn maar kan het idd zo zijn een latere eiersprong me cyclus is sinds 3 jaar een ramp dus geen normale cyclus iemand ervaring of ideen moet nu 3 weken wachten op de volgende echo maar het vruchtje was wel aanwezig in de vruchtzak en hart actie was debuies
wat vervelend die onzekerheid. Je schrijft hartactie dubieus, maar er is dus wel hartactie gezien? Dat matcht dan weer niet met 5 weken, dan zou je zeggen dat je dan toch verder bent...
ja klopt ik zag het hartje meteen maar ik zat er ook met een volle blaas en kon blijkbaar ook weer afwijken maar ik magde niet naar de wc maar er was een vrucht in de vruchtzak aanwezig en de hartslag dubieus want ben van morgen met me papieren bij de dokter geweest en die zegt tegen mij is een grote kans op een miskraam of eventueel een late eiersprong want als je 2 weken erbij teld dan klopt het wel weer met die weken die ik eigelijk moet zijn maar testen lieggen ook niet dus nu moet ik afwachten maar ik heb dit nooit meegemaakt heb een gezonde zoon van 3 en daar wist ik met 6 weken en 4 dagen via echo en alles zag er goed uit maar de gds is 9.3 m