moet ik ongesteld worden? heeft ze daar last van

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door toetie, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    Goedemorgen,
    Ik heb sinds deze week het gevoel dat ik ongesteld moet worden constant pijn in mijn onderbuik rug / de lekkere humeurige momentjes.
    Ook heb ik na de bevalling maar alleen de eerste week gevloeid met daarna iedere keer bruinverlies (denk oud bloed).
    dit was nu anderhalf a twee weken over.
    Nu weer bruinverlies en als ik naar de wc ga met afvegen af en toe rood op het wc papier.
    Sinds 2 dagen is de kleine dame super onrustig komt om de anderhalf max 2 uur ook het doorslapen wat ze normaal wel doet was er vannacht niet bij.
    Hapt aan maar laat snel los begint woest te trappelen en te slaan met haar vuistjes en kijkt er maar flink zielig bij.
    Ook steekt ze haar tong uit laat los gooit haar hoofd naar achteren normaal heeft ze dan gewoon genoeg nu wil ze 5 minuten later toch verder eten.
    Mijn borsten 'voelen' leeg aan weet wel dat er nog melk uit komt want zie wel witte druppels om haar mondje liggen.
    Ook gaat ze iedere keer op haar handjes sabbelen (zuigbehoefte of gewoon echt niet genoeg hebben).
    Tot nu toe groeit ze goed alleen afgelopen donderdag was ze minder aangekomen maar meer de lengte in gegaan.
    Normaal lek ik nog regelmatig maar de afgelopen 2 dagen ook niet.
    Het was regelmatig dat ze mijn borst losliet omdat de melk eruit spoot dat is nu ook niet.

help moet ik nou ongesteld worden en wat doe ik hiermee hoelang duurt dit?

ps Het is dadelijk de bedoeling dat ik aan de prikpil ga wilde dit doen na de regeldagen maar zoals de voedingen nu gaan durf ik niet bang dat de voeding nog erger terug loopt.

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
  3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    Het gaat intussen weer beter ze drinkt wel veel om de 2 uur overdag.
    om 22.00 a 23.00 drinkt ze de laatste voeding tot ongeveer wisselend 06.00 a 09.00.
    daarna slaapt ze 3 a 4 uur en dan begint het met om de 2 uur eten.
    is dit een beetje kloppend?

4. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Ja, klinkt heel normaal!

Fijn!

Deel Deze Pagina