Aankomen in gewicht...hoe doe ik dat snel en gezond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mikki77, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Na mijn zwangerschap ben ik in een razend tempo kilo's en kilo's afgevallen. Ik weeg nu net aan 55 kilo, en ik ben nu dunner dan voor de zwangerschap. Ik baal er enorm van, want van mijn billen en borsten is bijna niks meer over :( Ik eet gewoon normaal (maar wel erg kleine porties, omdat ik gewoon niet meer opkrijg...het lijkt wel of mijn maag ook is gekrompen of zo :(). Ik kom gewoon geen gram aan, en val alleen maar af.

Nu heb ik eind december een feest, en dan wil ik er weer wat gezonder uit zien... Ik wil dus heel graag binnen een paar weken een aantal kilo aankomen. Een soort omgekeerd crash-dieet dus ;) Ik heb al gezocht op internet, maar kan niet echt duidelijke tips/adviezen vinden over hoe ik zo snel mogelijk (op een gezonde manier natuurlijk) een aantal kilo aankom. Proteïne shakes wil ik niet, want ik heb gelezen dat je daar acné van kan krijgen.
    Kan iemand mij vertellen wat ik precies moet eten, en hoeveel ik daarvan moet eten, om er snel wat gewicht bij te krijgen?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

heb je je schildklier al wel eens laten testen na je zwangerschap? je hoort heel vaak dat die te snel werkt na een bevalling en dat je daarom zoveel afvalt, als dat het is dan is je probleem opgelost, dan krijg je medicijnen en kom je vanzelf weer aan, verder geen tips qua eten.

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik lees mee! want ook ik ben erg veel afgevallen na me zwangerschap en kom ook maar niet aan! ik heb zelfs weer maatje 36!!:$ dat heb ik niet meer gehad toen ik 16 was haha ik woog voor me zwangerschap 68 kilo en na me zwangerschap 59! :$ ik snap wel dat dit natuurlijk voor mensen die wat zwaarder zijn als een luxe probleem gezien wordt maar het is bij mij niet alleen dat ik dikker wil worden omdat het gwn beter uitziet maar ook omdat ik merk dat me weerstand gewoon slecht is

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    trouwens ik heb een schildklier probleem maar bij mij stond die bijna helemaal stil en ik bleef afvallen! dus daar ligt het bij mij niet aan...

5. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik lees ook mee want ik weeg nog maar 48 kilo!!! :$:$:$
    en het komt er ook niet aan....
    en maat 36 zakt onderhand van me kont af :(
    dus ik hoop ook dat iemand met de gouden tip komt :p

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    en ik ben ook nog eens best lang(1.74) dus ik lijk in sommige kleren net n luciferhoutje :p

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik ben vorig jaar veel afgevallen met deze website, maar ze heeft ook een kopje aankomen, het is een goeie website zonder bullshit!

www.slank-en-sterk.nl

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik ben dus zwaarder, maar zie het niet als luxe probleem hoor female24! Ik snap het heel goed dat je het vervelend vind dat je niet aankomt terwijl je wel wat voller wil zijn. Te dun is ook niet goed natuurlijk! Dus verontschuldig je niet!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Trouwens, ik ben afgevallen met behulp van tips van de site die ik gaf. Het is dus geen dieet (zelfde als aankomen dus) maar meer een nieuwe kijk op je eetgewoontes en daar zelf wat aan veranderen. Is erg leuk om daar bewust mee bezig te zijn en dus ook resultaat te zien! Ik was onderhand 10 kilo kwijt maar raakte zwanger, vandaar dat ik nog steeds zwaarder ben ;) Voor men denkt dat het een crash dieet oid is!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    En natuurlijk veel volle producten eten, voor zover jullie dat nog niet doen. Volle melk, volla yoghurt, etc.

Vriendinnetje is ook dun en wilde ook graag aankomen, maar lukte nooit. Dieetiste gaf haar advies om toch elke keer proberen meer te eten, dus half broodje per dag meer. Halve aardappel meer.. etc.. langzaam aan opbouwen..

Succes!

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik lees ook mee voor DE tip. Ik ben na mn zwangerschap en bevalling veel afgevallen. Ik weeg nu nog maar 47 kg bij een lengte van 1.60m ....Wat ik ook eet, ik kom niet aan.

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Veel tips al, bedankt!
    Ik ben sinds gisteren begonnen om gewoon meer te eten, dus ik zit nu weer tegen heug en meug een broodje weg te werken, terwijl ik totaal geen honger heb. Na de bevalling heb ik een hele tijd erg slecht gegeten door de stress en de drukte, en daar ondervind ik nu nog steeds de gevolgen van geloof ik.
    Ik vraag me af of het vet in mijn borsten ook weer terug zal komen als ik wat aankom, of dat die gewoon 'leger' zijn geworden door de zwangerschap. Ik wil mijn boobs van vroeger terug *huil* :(

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Met volle producten moet je wel opletten dat je niet teveel verzadigde vetten binnen krijgt, want die zijn niet goed voor je organen. Je kan beter een handje (per keer) nootjes meer eten, die zijn erg vet maar dan de goede onverzadigde vetten.

15. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik zou zeggen: koolhydraatrijk voedsel: lekker veel aardappels, brood, pasta's! En neem iedere dag een lekker groot stuk vlees!
    En in noten zitten ook veel calorieen, maar die zijn ook best goed voor je. En misschien volle producten nemen? (zoals volle melk en volle yoghurt).

Ik ben wat zwaarder, dus zou er best blij mee zijn als ik zou afvallen!:D

Maar kan me goed voorstellen dat je ervan baalt als je dunner wordt dan waar je je goed bij voelt! Succes met aankomen meiden!:)

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik nam altijd een soort poeder (fantomalt) van nutricia kun je halen bij de apotheek zonder recept. Dit smeet ik altijd in de chocalademelk. En dronk per dag een heel pak (chocomelk) weg extra naast mijn "gewone" eten. Moest zeggen dat je hier in het begin snel van aan komt maar op een gegeven moment gaat het niet meer snel.

Ik kwam nooit iets aan, maar nu ben ik zwanger en vliegen de kilo's eraan. Ben al 31 kilo aangekomen, dus dan weet je het wel.

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    In de supermarkt heb je 'afslank'maaltijden, van die modifast en maaltijdplus shakes, als je die 3x op een dag drinkt (wat het dieet is, maar dan zonder eten) en daarnaast je gewone gezonde eten eet ben je binnen no time aangekomen!

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0

Het vervelende van die producten is het erg lastig (en trouwens ook duur) om je gewone eten te blijven eten. Omdat deze producten je nogal een erg "vol" gevoel geven. Weet het uit ervaring.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik raad je ook aan om naar de huisarts te gaan.
    Als het idd je schildklier is kan je eten wat je wilt, maar je komt niks aan.

Verder zou je een dietiste kunnen raadplegen.
    Veel bruin brood en pasta's eten.
    En de hele dag door eten (dus tussen ontbijt en middag eten een broodje nemen)

Ik dacht ook dat ik door de medicijnen wel zou aankomen, maar mooi niet!
    Slik al anderhalf jaar die medicijnen, maar kom alsnog niks aan.
    Dus dat je vanzelf aankomt is helaas niet waar.

20. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Geef je toevallig nog BV?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Weeg nu ongeveer 55 kilo bij 1.70 m. Maar ik wijt het bij mij aan de BV.

Deel Deze Pagina