Bij een bepaalde dracht draag je jongen of meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hallo Dames,

Ik ben benieuwd of het klopt en hoe het bij jullie is.

Sommige vrouwen zie ik wel eens lopen en bijna iedereen heeft een andere dracht. Mijn moeder had van mij meer een dracht qua dikkere heupen, kont, armen, benen, en van mijn broer had ze echt alleen buik en borsten.

Mijn schoonmoeder had dit precies hetzelfde.

Hoe is jullie dracht? En wat word jullie kind?

Mijn dracht is tot nu toe alleen buik en borsten, en ook iedereen die me ziet denkt dat ik een jonge krijg. maar ben wle benieuwd hoe dat bij jullie is

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou, ik heb ook alleen een buikje (ook nog bescheiden trouwens en ik draag mijn buik laag).
    Verder ben ik helemaal niet veranderd, geen dikkere heupen, kont, armen en benen.
    Alleen dus een buikje.

Ik krijg een MEISJE!

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Precies zo! Alleen aan mijn buik zie je dat ik zwanger ben, en draag buikje laag... En ik krijg 2 meiden :)

4. miffy79

miffy79 Lid

15 apr 2009
    52
    0
    6
    Interieurarchitectuur
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik alleen een hoge buik en borsten en ik droeg erg naar voren en ik kreeg een jongen.
    Nu heb ik het gevoel dat het overal zit. Voel me nu ook echt heel dik en vadsig (had ik de vorige x helemaal niet en ik eet niets anders dan toen ) en nu krijg ik een meisje.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij mijn meisje was ik echt helemaal rond zwanger dus een superronde buik. geen puntje zeg maar
    nu draag ik nog laag en weer wat rond maar weten het nu nog niet.

mijn schoonzusje heeft drie keer een punt gehad en alleen buik en borsten en drie jongens
    bij nummer vier was ze ronder echt overal en zat buik heel laag en dit was een meid.

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ik ben mijn taille kwijt, heb enorme borsten en mijn armen en heupen zijn bijgekomen en krijg een jongen ;) Zal meer aan de bouw van de vrouw en de organen liggen dan het geslacht. Elk mensje begint immers als een meisje!

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ze zeggen dat als je breed en rondom draagt je een meisje krijgt en als je alleen buik heb een jongen.
    bij mij klopte het, maar ik ben van mezelf nog fors dus als ik 5 kilo aankom bij mn benen en armen ziet je daar niks van ;)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij klopt het niet, kan alleen niet zeggen hoe ik draag en wat het dan is ;)

9. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ik begon breed dragend en langzaam gaat nu mijn buikkie echt buik worden en vervalt het ronde, ben laagdraagend en krijg toch echt een knul

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Meiden, Leuk jullie reacties.. Zo zie je wel weer dat er meerdere fabeltjes zijn.. Ik denk ook inderdaad dat het er gewoon aan ligt hoe je zelf gebouwd ben.

Ik vind alleen wel dat me buikie niet zo heel snel groeit.. Als je me ziet zeg je wel van oh die meid is zwanger.. Maar ik ben nu 17 weken en een meisje die ik ken is nu 12 weken en zij is onderhand dikker als ik.. En dat heb ik zelf met meer mensen om me heen.. Die hebben al echt een hele buik en bij mij valt het reuze mee..

Aan de ene kant wel beter natuurlijk.. maar aan de andere kant..als ik op het laatst opeens zo snel ga groeien heb ik straks allemaal straye op me buik.. Ik heb nu al op me heupen 3 straye´s van mezelf.. maar dat word dan nog erger..

11. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb al 2 zoons en ben nu weer zwanger van een jongen, maar bij mij zijn alle zwangerschappen totaal anders. Bij de 1e zag je vrij weinig, alleen mijn buik. Bij de 2e droeg ik heel hoog en had dus een behoorlijke buik. Nu draag ik OVERAL! :confused:
    En toch heb ik straks 3 kereltjes... Dus ik denk toch echt dat het euh... grote onzin is ;)

Liefs

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    HIer een echte punt buik en borsten, en ja het word ook echt een jongen, dus hier klopt het!

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bij mij zie je het alleen aan mijn buik en borsten. Voor de rest ben ik nog niets aangekomen en draag mijn buik laag.
    En we wachten op de komst van ons zoontje!

14. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Van de eerste 2 had ik precies dezelde buik. Een ronde buik maar alleen aan de voorkant, verder nergens dikker geworden. De eerste was een knul, de tweede een meid. Bij mijn laatste zwangerschap ben ik echt superslang gebleven wel een buik die ver vooruit stak maarecht voor de rest...had zelfs nog een erg slanke taille, dit werd ook een meid.

15. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

IK draag naar voren... niet rond dus... heb nog precies dezelfde taille als voor de zwangerschap, van achter kan je ook niet zien dat ik zwanger ben.... en ik krijg een meisje... ik geloof ook echt niet in die fabeltjes....;)

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.832
    113
    Dit is mijn 2e zwangerschap en ik heb precies dezelfdebuik als de eerste keer eigenlijk. Ik heb al een zoontje, maar krijg nu een meisje, dus hier zegt het niks.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.832
    113
    Dit is mijn 2e zwangerschap en ik heb precies dezelfdebuik als de eerste keer eigenlijk. Ik heb al een zoontje, maar krijg nu een meisje, dus hier zegt het niks.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.832
    113

19. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

1 keer drukken is genoeg ;)

20. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    bij mij zit het op mijn kont en op mijn buik en we verwachten een meid.

Deel Deze Pagina