zijn er hier meer mensen die online hebben? en hebben jullie ook problemen met een slome computer? de computer is hier zoooooo sloooooom:x, echt zwaar frustrerend! is nu al 3 dagen en het wordt steeds erger. heb al gedefragmenteerd, onzinnige dingen weggegooid, norton een hele lange scan laten uitvoeren, hitmanpro geïnstalleerd en een scan laten doen, maar uit die scans komt niks uit. wie weet wat dit kan zijn? een pagina als bv uitzending gemist deed die gister heel sloom, met heel veel stops, en die kan nu helemaal niet meer geopend worden.
Geen Online hier, maar Ziggo en het zelfde verhaal. Ook van de laatste dagen, een tv-programma terug kijken via internet kan al niet eens meer en het duurt een eeuwigheid voordat topics ingeladen zijn en ik verder kan scrollen. Chagrijnig word ik er van
Heb je al geprobeerd om een andere internetbrowser te gebruiken? Ik heb vorige week google chrome geïnstalleerd ipv explorer en is stukken beter!
hier (nog) bij online. wij hebben geen problemen, wel laatst een keer na een update van windows 7... heel irritant...
Hier ook online, maar geen problemen. Alleen op 1 computer, maar daarvan is het langer geleden dat hij opnieuw geinstalleerd is.. Defragmenteren hitman etc zijn ook maar lapmiddelen eigenlijk. Hier doen we zeker eens per jaar een verse windows erop.. En google Chrome ipv internet explorer scheelt ook wel..
heb google chrome willen installeren, maar na 2 uur installeren gaf die zelf een foutmelding, dat het dus niet lukte. grrrrrrrr. hij is nog steeds sloom!
Mijn man lief aankijken Neuh, gewoon zelf: alles goed backuppen (DVD en andere harde schijf). Liefst ook een lijstje maken met programma's die je gebruikt (makkelijk als je computer nog werkt) Dan windows CD erin. En die vraagt dan wel of je wil repareren of een nieuwe installatie. Bij de laatste formateert je computer en staat er dus niks meer op de C-schijf. Daarna zet de CD windows er weer op. En dan moet je zelf de rest van de programma's en backups(mail, documenten, foto's etc) terugzetten.. Wel een klusje van een paar uur. En er hapert ook weleens iets. Dus als je er niet zoveel verstand van hebt, kun je beter een handige man/neefje/broertje/lokale computerboer vragen
Norton is een anti-virusprogramma dat de boel ontzettend vertraagt. Wellicht heeft het een update gehad waardoor alles nog trager wordt?
Hier ook online maar geen problemen,ja 1 keer werd internet echt mega traag,maar bleek dat de draadjes niet goed vast zaten,anders gewoon naar ze bellen
Hmm ik had die er vorige week even opstaan en toen ging alles zoooo ontzettend traag dus ik pas liever voor deze.