Mijn zoontje is morgen 3 weken oud en kreeg de eerste week volledige borstvoeding en zijn ontlasting ging goed! Door omstadigheden moest ik stoppen met bv en zijn overgeschakeld naar Nutrilon Soya, omdat deze pap dun is en dan niet ineens heel zwaar lijkt tegenover bv, toen had hij ook nog geen problemen met ontlasting. Na verloop van dagen zagen we echter dat hij niet genoeg had met die pap dus moesten we van Kind&Gezin (zo noemt dat hier in België) overschakelen naar een zwaardere en aangezien hij ook veel teruggaf geven we hem nu Nutrilon AR, alles gaat super nu, hij is enorm tevreden, vraagt nooit om meer en meer en slaapt altijd gerust na zijn boertje, Maar nu heeft hij erge last van zijn darmpjes, ik zie hem altijd maar persen en persen en er komt niks, overlaatst heb ik hem eens geholpen en waren het echt harde brokjes en uiteindelijk spoot het er letterlijk uit! Maar kan ik hier iets aan doen? Want het lijkt mij dat het gewoon komt dat de pap nu wel veel dikker en zwaarder is voor hem dan in het begin natuurlijk; maar hij is wel altijd voldaan en voor de rest zijn er geen problemen meer met teruggeven ook enzo. Alvast bedankt!
Probeer eerst eens extra (10cc) water aan de fles toe te voegen. Helpt dit niet dan kan je een theelepeltje olie door de voeding doen. Ilja