Hoi, Mijn dochtertje is nu 7 weken en ik ben de borstvoeding langzaam aan het afbouwen omdat ik in november weer ga werken (blijf straks wel de ochtend en avond bv geven). Ben sinds deze week begonnen om de een na laatste voeding te vervangen voor een flesje.Maar ze wil het flesje absoluut niet en huilt constant.Ik krijg het echt maar met moeite voor elkaar,het is elke avond een gevecht maar wil het ook niet aan haar opdringen natuurlijk. een speen wil ze ook niet hebben,af en toe maar voor een paar minuutjes. Ik weet dat ik door moet zetten ook omdat ze nog moet wennen maar vindt het echt heel erg vervelend zo. Iemand nog tips? moedermelk op de fles en lopend voeden heb ik al geprobeerd maar lukt ook niet.
geef je fles voeding of afgekolvde melk? Misschien is dat wel de tip melk afkolven (kolven kun je ook huren bij de thuiszorg) misschien zijn het wel te veel veranderingen in 1x andere voeding en ineens een speen?
andere fles proberen! Sommige kindjes hebben voorkeur voor een bepaalde speen, alleen moet je wel even weten welke..
ik wilde cailynn wat afgekolfde melk geven in de fles.. wat wel ging maar ze bleef maar huilen totdat ze de borst kreeg.. ze dronk maar wel voor 1 min.. ze was dus niet honger maar zewilde gewoon de borst