Er is zo ontzettend veel keus in bedjes. En we willen een niet al te duur bed. Ook liever geen bedje van Ikea. Wat voor bedje hebben jullie? En hebben jullie ook een extra bedrekje? Bevalt het bed goed? Wij zitten nu te denken aan het Louvre peuterbedje van Coming Kids. Kost 150 euro dus ook niet zo heel gekke duur.
Wij hebben een bedbankje (peuterbedje) gekocht van het merk Bopita, via Marktplaats. View attachment 47081 Maar dan in het roze . Nieuw kosten deze bedjes 269 euro, behoorlijk prijzig dus. Wij hebben hem uiteraard voor veel minder . Over een extra bedrekje zijn we nog over na aan het denken...
Joey heeft een Sleepcar gekregen van mijn ouders. (voor zn verjaardag) Hij slaapt erin sinds zaterdag middag en een bedrekje vinden wij niet zo nodig; Autobed Sleepcar (Ledikanten / (Half)hoogslapers) - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen!
de mammut van ikea, natuurlijk de roze voor mijn zoontje hebben we alvast een autobed gekocht. ook een peuterbed. konden hem erg goedkoop krijgen en kon hem dus niet laten staan. voorlopig blijft ie nog even op zolder staan mijn dochter slaapt al sinds 13 maanden in het peuterbedje en zonder problemen. we hebben nooit een bedrekje gehad
Ik lees ook even mee, wij zijn ook het kijken voor een ander bedje. Wij denken aan een half hoogslaper(ivm de ruimte), maar eigelijk twijvel ik ook weer :S
ik zou dat niet durven Ikke, maargoed, het autobed van Joey is ook iets hoger dan een normaal bed. Hij slaapt er goed in, alleen nog wat langer doorslapen ipv 4.15 wakker worden zou niet erg zijn
Ik vind t zo jammer dat ze geen roze autobedden hebben. Althans, ik ben ze nog nooit tegengekomen. En zo'n rode auto vind ik toch te jongensachtig hoor, een pink cadillac zou gaaf zijn
Ja ik kijk het ook nog wel even aan hoor, hij is dan in mei wel een eindje ouder, dus misschien denk ik dan anders over. We hebben nog een peuterbedje staan en die gaat volgens weekend naar zijn kamertje (hij heeft vandaag noodgedwingen op het kdv in een peuterbedje geslapen en ging gelijk goed dus vandaar dat wij nu gaan proberen
Wij hebben tweedehands zo'n bedje van Ikea gekocht, waar op het hoofdeind een hond en een poes staan. Met zijrekje, want zoonlief heeft nogal eens de neiging om eruit te vallen. We liepen hier toevallig tegenaan en hebben hem toen maar gekocht. Ik zou zo'n autobed ook wel leuk vinden, of zo een van Cars, maar die vind ik gewoon te duur. En hij is zelf heel tevreden met het 'bed met de poes en de hond'.
Sleepcar Wit | Babypark Autobedden, bestel snel en eenvoudig met gratis levering! Autobed Sleepcar kinderbed | HeJo-speelgoed.nl Sleepcar Hier word het matrasje vervangen binnenkort. Joey is nu nog licht maar als hij wat zwaarder word is het niet helemaal comfortabel meer...
Dankje! Ik vind t toch wel erg grappig hoor, maar ja, dat zegt volgens mij meer over mezelf dan over de kleine haha, die heeft niks met auto's ofzo. Dus laten we t maar niet doen hihi
Wij hebben hier de witte Kritter van Ikea. Ik wil als ie hier uitgegroeid is ook een (half)hoogslaper kopen. Ik vond die van Flexa erg leuk, die hebben ze oa bij trendhopper. Van flexa hebben ze trouwens ook peuterbedjes.
Ik wilde eigenlijk een Kritter voor Joey. Maarja papa was hier helemaal verliefd op! En toen mijn ouders hem wilden kopen voor Joey was ik uiteindelijk toch om. Het matras wat erin zit is 1.80 dus hij kan er lekker lang mee doen qua lengte
jelle ligt op een gewoon 1 persoonsbed, anderrs moet je over een aantal jaren weer en dat vind ik een klein beetje onzin