Action (Ik heb het idee dat alle Actions wel ongeveer hetzelfde assortiment hebben, dus ik denk dat de grootte wat dat betreft niet uitmaakt.)
jawel je hebt een action in noord bij de kleiweg en er is er eentje bij de jonker fransstraat. allebei erg makkelijk te vinden.
Op de kleiweg in rotterdam zit er een. En bij het centrum. İk vind ze welgroot maar heb ook alleen die twee gezien
echt waar?! dat heb ik niet geweten.. sorry had het er laatst (paar maanden terug ) nog over met iemand en die dacht ook dat het niet in rdam zat.. hmm oke dan
Ben er toevallig gisteren nog geweest, gewoon vlakbij centrum. Voorbij weena richting noord en dan zit hij gelijk aan de rechterkant!!!
wij hebben ook een action hier in de stad niet een hele grote maar ze hebben wel veel.. maar laatst was ik even een stukje verderop en daar was een mega action nou ze hadden zoveel meer assor.. heb me ogen uitgekeken hahaha
die in spijkenisse heeft erg leuke dingen ik kom er nu ik nog verlof heb bijna weekelijks haha tja ik woon dr dus ....
en waarschijnlijk kom je dan ook weekelijks met nieuwe dingetjes thuis.. nou ik wel hoor als ik er kom ga nooit de winkel uit zonder iets
Geweldig ik ben ook action fan. Heb daar deze week mijn ondergoed gehaald. Wat ik normaal bij de livera haal. Van dat lekkere zachte spul zonder naden. Seamles onderwear. slipje 1.98 hempje 2.75!!!! Vorige week eerst een setje geprobeerd of het echt wel fijn was. En gister terug geweest voor een voorraad hahaha.
Vlaardingen is pas verbouwd en stuk groter en overzichterlijker dan eerst, zit naast het treinspoor van Vlaardingen Centrum en Spijk is ook pas verbouwd oftewel verhuist, En op zuid zit is sinds kort op de Baarlandhof en eind dit jaar komt ie ook in Hoogvliet alleen niet waar, verschillende klanten gehoord die er wonen dat het of centrum word of Wilhelm Thelplaats
Yep pas geopend, aan de slinge. Ziet er redelijk uit al vind ik persoonlijk die in vlaardingen leuker.