Hallo.. Ik moet het even kwijt! nog iets minder als anderhalve week dan gaan wij trouwen! Begin nu toch wel een beetje kriebels te krijgen hoor pff.... Liefs Miranda
Leuk joh! Ik ben 22 juli 2005 getrouwd en het was een prachtige dag Als ik 1 tip mag geven........maak je niet te druk en als er iets fout gaat lach er om Het is jouw dag en gedraag je ook zo Ik heb het ook zo gedaan en heb echt een heerlijke dag gehad. De eigenaar van de locatie waar wij trouwden en het feest hadden zei dat hij nog nooit zo'n relaxte bruid had gezien Maar je hoort zo vaak dat het allemaal aan het bruidspaar voorbij gaat, nou ik heb de hele dag genoten en alles in me opgenomen hoor! Heel veel plezier dus en GENIET met volle teugen, als het goed is doe je het tenslotte maar 1 keer!
Ik heb een ceremoniemeester die mag zich druk gaan maken om dingen dat ga ik echt niet doen... haha Maar ik hoop dat we er mooi weer bij hebben! Heb er zo'n zin in!
Spannend voor jullie, succes met de laatste voorbereidingen! Hopelijk zal je ook mooi weer hebben! groeten mirjam
Hele fijne dag toegewenst! Probeer elk moment bewust mee te maken en geniet ervan! Ik zag op je bruiloftsite dat je je adres erop gezet hebt. Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou dat weg laten. Niet iedereen heeft even goede bedoelingen............
Spannend! Geniet van de laatste dagen ervoor en ook enorm van de dag zelf natuurlijk. Als je alles bewust meemaakt en er zelf middenin staat, dan is het ook geen roes, maar gewoon jouw dag! En dat moet 't zijn, samen met je mannetje. Veel plezier en vast gefeliciteerd.
Hallo Sweet dreams. Een hele fijne dag gewenst. Geniet ervan. (Ik dacht trouwens dat jij mij toegevoegt had op msn, dat bleek later dus iemand anders te zijn, was een mis communicatie. zie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=48409) Excuses. Liefs Hummel.
jaaaah ik heb vallende hartjes op mijn site. je moest iets doen met de htlm code (nou daar snap ik dus helemaal niks van), maar het is gelukt. Liefs Hummel.