Welke prepaid is nu echt voordelig? Ik zit nu bij Vodafone maar vind het vest prijzig. Ik bel maar met 1 persoon elke dag ongeveer 10min en zo'n 10 sms'jes per dag. Ik kom er niet uit op internet
Ik weet niet of dat een optie is en ook mogelijk is bij jouw provider. Ik heb ook prepaid overwogen maar uiteindelijk was een sim only abonnement goedkoper. Wij hebben thuis alles via KPN, tv, internet en vaste telefonie. Hierdoor kreeg ik zoveel korting en dubbele belminuten, sms'jes en MB's dat dat uiteindelijk veel voordeliger was. Misschien het overwegen waard om te kijken of jouw provider ook zoiets heeft en of dat misschien goedkoper is als je al weet hoeveel je belt en smst per maand.
Ik vind t-mobile echt perfect. Ik waardeer op met 10, daarvan koop ik voor 4,95 een sms bundel. Dat is onbeperkt smsen voor een maand. Daarnaast krijg je altijd een surprisecode, dan kan je kiezen uit gratis: 30 belminuten, 250 mb of 20 smsjes gratis. Ik kies altijd voor de belminuten. Dat is wel maar voor 7 dgn geldig, maar scheelt wel. Resterende 5 gebruik ik om te bellen en daar doe ik best lang mee. Ik waardeer bijna nooit 2 keer op in een maand tijd.