Problemen met schoonzus...

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaAniek, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat is nou toch het enige wat echt telt, gefeliciteerd :D.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    TS , ik snap je frustratie....
    idd erg raar hoor ,eerst als getuige vragen en daarna verwijderen van FB. Dat doe je echt bewust hoor.

En je kent haar ook nog niet eens zo lang , plus dat ze je broer tijdelijk uit huis heeft gezet???
    Nou hormonen (of niet) , van jou kant dan haha , ik zou daar ook mee zitten.

Misschien kun je eens met je broer praten!
    uit ervaring (helaas) weet ik dat sommige schoonfamilie het gewoon niet waard zijn om energie in te steken.

Enne gefeliciteerd met je super 20 weken echo!!!

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik denk dat het tijd word voor een gesprek of mailtje of belletje als dat makkelijker is.

ik weet als geen ander hoe het is om na een miskraam mensen om je heen te hebben die kwa zwangerschapsduur even ver zijn als jouw "dit doet onzettend zeer"
    Elke keer als je dan bij die gene ziet dat hun bv hun 20 weken echo.hebben gehad werd ik met mijn neus op de feiten gedrukt!

Dus ik vraag me af of het echt om jullie is of omdat ze gewoon echt niet weet hoe hier mee om te gaan.
    ik zou dus proberen om een gesprek aan te gaan en haar op een voorzichtige manier te vragen waarom ze afstand van jullie neemt en of dit met jouw zwangerschap heeft te makeb en haar miskraam ( denk trouwens dat je dit het beste via een mailtje kan doen zo dat zei de tijd en ruimte heeft om hier op te reageren, althans heb ik heel fijn gevonden tijdens mijn miskraam)

ik hoop dat jullie er samen uit komen

liefs

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van ts gesloten

Deel Deze Pagina