Inbakerdoeken, ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nathalie2012, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Onze kleine meid is erg onrustig en slaat zichzelf wakker met haar armpjes. Nu adviseerde CB een inbakerdoek maar er is zo veel te koop! Zij adviseerde er 1 van Pacco maar die vind ik erg duur. Ik zag ook goedkopere, maar vraag me af of die wel goed zijn.

Graag jullie ervaringen met inbakerdoeken!

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb een Puckababy gebruikt bij onze zoon. Daarbij wordt de baby niet echt helemaal ingebakerd, maar het biedt wel dezelfde geborgenheid. Deze gebruikten we ongeveer een maand en hij sliep er goed in. We kochten hem via marktplaats voor 7,50.

Als je nog niet zeker weet wat je wil gebruiken is het sowieso raadzaam om op marktplaats te kijken en voor een zachte prijs verschillende dingen uit te proberen voordat je een (meestal vrij dure) inbakerdoek of -zak aanschaft.

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ps: ik weet niet of je in de buurt woont, maar je mag onze Puckababy best uitproberen. Nero past er toch niet meer in.

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ook hier een Puckababy Piep en mini.
    Is inderdaad meer een zak maar werkt hier prima.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ligt er aan wat je wil inderdaad, een losse doek en dan zelf inbakeren of een soort slaapzak achtig idee zoals Puckababy?

Een vriendin van mij heeft haar zoontje als baby gewoon ingebakerd in 2 doeken van de hema. Wel stevige doeken natuurlijk. Je moet wel weten hoe het moet, maar dit kan je leren, ook bij CB als het goed is.

Ik ben nog zwanger maar ik heb een swaddle doek die je ook kan gebruiken voor inbakeren. Ook gewoon een vierkante doek.

6. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Puck a baby en swaddle me

Ik had dan zelf nog een hydrofielen doek erin en deed die op dezelfde manier als de doek om extra strak te houden.

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik had SwaddleMe. Kocht ik bij amazon.co.uk of bij ikbenmama.

8. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik had ook een Swaddle me, werkte prima..
    Later, toen ze sterker/groter werd, wel een Puckababy gekocht..

Met een hydrofiele doek lukt het misschien ook nog wel de eerste wkn hoor..

Deel Deze Pagina