Problemen met slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oek oek, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik ben net 4 weken, vroeger in de zwangerschap kan haast niet haha.. Ik heb nu al slapeloze nachten, veel woelen, gewoon niet meer in slaap komen, plassen 's nachts.. pff.. om moe van te worden!

@gelukkig ben niet de enigste die dat dus ook vroeg heeft...
    Erg vermoeiend, heb gewoon wallen (kringen) onder mn ogen haha

jessica

2. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb heel veel dat ik snachts wakker wordt. Echt elk uur wordt ik wel ff wakker 5 minuten.. en dan slaap ik weer verder... en niet eens omdat ik moet plassen...

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Hier nog ééntje die slecht slaapt.. dan maar wat later naar bed :)

Maarehhh... even over dat wennen aan moederschap, dat je daarom zo slecht slaapt: heb ik niet nodig. Ik ben er al wel aan gewend! Mijn dochter wil 's nachts ook nog wel eens naar dromen dus.... Slecht slapen nodig om te wennen? Nee.. ik niet!

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik slaap ook zo slecht snachts.
    Word wel 10 x wakker van de pijn in mn bekken.
    Kan dan bijna niet eens meer draaien.

Ik zal tekenen voor een heerlijke nacht doorslapen

5. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Hier nog één, gemiddeld 3-4 uurtjes per nacht... in bed helemaal niet meer kunnen liggen.. Mega buike en mega heup klachten... en lag dus alweer op de bank.. Maar nu hebben we zo'n 2 persoonsluchtbed c.q. hoogslaper gekocht, 60 cm hoog..Net een springkussen! Ideaal.. s'avonds pomp ik hem op, gaat automatisch; stekker in't stop contact, knopje omdraaien en mijn bed manifesteerd zichzelf.. Ik lig als een prinses op de erwt... Heerlijk... en s'morgens laat ik 'm weer automatisch leeg lopen en rol hem op tot ik weer naar bed ga..

Ok, draaien is en blijft niet makkelijk, maar op dat lucht bed lig ik een stuk beter dan in ons echtelijke bed.. Bij 't kruidvat, 35 eurootjes..

Have a great nightsleep...

Greetz Hilde
    http://missmac1973.hyves.nl/#

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier dus nog één. Heb deze topic gevonden via de zoekmachine, omdat ik er helemaal gek van word. Eerst ging het nog wel, maar sinds gister ben ik dus ook wat ziekig: hoofdpijn, koud, slecht gehumeurd, en dat met dit weer!

Is er iemand die, aast het voedingskussen, al een goede remedie heeft? Zijn er middeltjes die gewoon mogen én helpen? Ik bedoel: goede nachtrust-thee klinkt leuk, maar....

Deel Deze Pagina