Problemen met sms (iPhone 5) na update iOS 9

Discussion in 'De lounge' started by Luuz, Sep 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Dames,

Nog meer mensen problemen na deze update?
    Gisteren zat ik eerst een paar uur zonder mobiel netwerk, vervolgens viel mijn telefoon uit en kreeg deze met geen mogelijkheid meer aan. Na 20 minuten eindelijk gelukt.
    Apps blijven hangen, er gaat geen geluid meer af als er een whatsapp binnenkomt etc.
    Kortom; ik ben er niet blij mee. (De iPad heeft ook problemen sinds de update, mijn man gisteren ook).

Anyway.
    Mijn man zit op het moment in Duitsland (vissen) en ik kan hem alleen via sms bereiken. Nu wil ik hem net een sms sturen en krijg de melding dat ik alleen een bericht kan versturen, als ik iMessage inschakel.
    Maar dat wil ik juist niet, omdat hij zijn internet uitgeschakeld heeft. Kortom; hij krijgt mijn berichten niet binnen.

Herkent iemand dit? En vooral; wie heeft de oplossing?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Nee geen herkenning!

3. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
  4. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Hier werkt 'ie prima!

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Ah, deze had ik nog niet gezien. Heb wel andere bugs gevonden op internet, maar deze nog niet.

Baal er flink van, kan m'n man dus niet bereiken ;)

6. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn de gegevens van je provider goed ingevuld? Ik heb vodafone en moest via internet inloggen op mijn account en daar kiezen om de gegevens naar mijn telefoon te sturen ofzoiets. Daarna geen problemen meer gehad. Dit was toen ik m'n telefoon net nieuw had.

Vandaag geupdate naar ios 9 en toen kreeg ik een pop upje of ik de nieuwe instellingen van mijn aanbieder wilde accepteren.

7. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die aanbiederinstellingen kan je - als het niet automatisch gebeurt - instellen via Instellingen > Algemeen > Info

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Heb die melding ook gehad inderdaad.
    Ook ge-update. Zal eens kijken op mijn account. Heb ook Vodafone.

Share This Page