hey,ik ben nu 35 weken zwanger van mijn 2de zoontje,en al heel de 35 weken voel ik me heel slecht,slap,wazig zicht,gevoel flauw te vallen,slap op mijn benen,niks kunnen doen,heel moe enz,ik moet om de 1.5 uur iets eten om me beter te voelen,maar dan nog voel ik me niet 100procent,wat raar is is dat fruit en snoepgoed niet helpen,alleen echt warme voeding of brood zorgen ervoor dat ik toch op mijn benen kan staan,en het beter met me gaat,na 18 uur savonds hoe ik niet meer om 1.5 uur iets te eten,dan voel ik me wel beter,maar als ik overdag niet om de 1.5uur iets eet sta ik op punt flauw te vallen,mijn bloeddruk is goed,ijzer ook,alles is in orde volgens bloeduitslagen,maar ik denk dat het toch mijn suikerspiegel is die vaak schommeld naar de lage kant,en ik vraag me af hoe ik zo kan bevallen,ik voel me gewoon te zwak,ik kan geen trap op gaan of 10 minuten op mijn benen staan,en mijn huisdokter neemt me niet seriues omdat ze weet dat ik al mijn hele leven met hyperventilatie kamp,ik weet zelf niet meer wat te doen,en kheb al zo een onzeker periode achter de rug,ik had gehoopt dat het nu beter zou gaan,maar niks is waar,en door dit probleem heb ik zoveel angst om te bevallen,bij mijn eerste zwangerschap heb ik nergens last van gehad,nu vraag ik me af als een lage suikerspiegel gevaarlijk is voor de baby of mij? en hoe moet ik de bevalling doorkomen? gaat dit voorbij na mijn zwangerschap? kmaak me zoveel zorgen om vanalles en niemand begrijp het ...grtjs
wat vervelend meid... ik weet natuurlijk ook niet wat er precies met je is, maar ik zou zeker je vk vragen als ik jou was. Zij is er voor om je onzekerheid weg te nemen! gewoon doorvragen totdat je gerustgesteld bent hoor!
Pfff, even hè? Zou je punten en hoofdletters willen gebruiken in je post? En af en toe een regel ertussen (alinea's) leest een stuk makkelijker... Maar waarom neem je niet even contact op met je verloskundige? Heb je het al met haar besproken?
Ik vraag me af of het inderdaad je suikerspiegel is. Als die laag is werkt fruit juist heel snel en goed. Ik zou toch even vragen aan de vk of ze verder wil onderszoeken.
ik heb het op begin van mijn zwangerschap al gezegt tegen mijn vk,ze heeft me toen doorverwezen naar een neuroloog,hij heeft een paar testen uitgevoerd en alles was in orde,ja,ik vind het ook raar dat fruit en snoepgoed niet helpen,maar waarbij moet je anders om de 1.5 uur iets eten om je beter te voelen? pfff,ben me al 35 weken dood aant zoeken op google,ik word hier zo gek van,ik wil me gewoon weer beter voelen,ik heb nog een zoontje die ik nog niet eens naar school kan brengen door ik me zo voel...mijn schildklierwaardes zijn ook in orde,mischiens problemen met mijn darmen? maar heb je dan ook het gevoel flauw te vallen als je niet om de 1.5 uur iets eet? grtjs xxxx