Problemen met Tele2 (mobiel)?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Gean85, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha,

Sinds een aantal weken heb ik problemen met Tele2.
    Als ik iemand bel wordt na een halve minuut ongeveer de verbinding spontaan verbroken. Heel gênant, zo was ik een (eerste) afspraak bij de vk aan het maken, had het vrijdag met het doorgeven van een bestelling voor het eten, maar heb het ook vaak met mn man, moeder e.d.
    Afgelopen zaterdag kon ik een poosje helemaal niet bellen omdat het netwerk niet beschikbaar was?!
    Ik ben benieuwd of ik de enige ben met dit waardeloze probleem.
    Bel nu al bijna drie jaar via deze provider en heb niet eerder problemen gehad.

Gr.

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Met bellen (nog) geen problemen, wel met internet. Wat een ramp! Nooit meer tele2 mobiel voor ons.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik heb ook tele2 (sim only abo) maar heb er geen problemen mee. Ligt het niet aan je toestel?

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Lijkt me niet, heb al gezocht via Google maar kom niks vergelijkbaars tegen.
    Ik heb de Samsung Galaxy S3.

5. aksiram

aksiram Actief lid

9 aug 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    Ik herken dit probleem. Heb het echt een aantal keren per week. Dan wordt het gesprek onderbroken en heb in eens geen service meer. Als ik dan mijn telefoon uit en doe. Duurt het meestal toch nog wel een paar minuten tot ik ontvangst heb.
    Ik heb een Tele2 abonnement met iPhone 4s. Mijn man heeft 2 Tele2 sim only abonnementen en herkent dit probleem niet.
    Welke telefoon heb jij?

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    De Samsung Galaxy S3.
    In dat geval ligt het niet aan de telefoon.
    Zo irritant, dan pak ik mn huistelefoon maar weer maar ja, heb die minuten voor mn mobiel niet voor niks :(!

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

onze hele fam. heeft tele 2 mobiel helemaal geen problemen ermee

Deel Deze Pagina