Problemen met uit logeren!!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ssgerundt, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Onze dochter van 3 jaar wil nooit bij iemand anders gaan slapen, niet bij oma, tante, vrienden... NOT!!!
    Vroeger tot dat ze 1 jaar was heeft ze weleens bij oma en tante geslapen, ging redelijk. Heel lange tijd niet meer gedaan, ook omdat het niet nodig was, we (tenminste ik ) waren altijd thuis.
    Maar nu zou ik het toch weleens leuk vinden als ze bij iemand gaat slapen, maar als ze alleen maar hoort dat ze een keer bij mijn schoonzus of zo moet gaat slapen gaat ze al beginnen met
    "nee, wil bij mama slapen" bla bla bla, wil daar niet slapen.
    Komt het ooit nog een keer goed en waarom doet ze zo.
    Als ze er is, kan ze ook goed met iedereen opschieten.
    Hoe kan ik dit probleem het beste gaan aanpakken?????

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier gelukkig een makkelijke slaper!
    Joey sliep ook bij familie als wij op visite waren en namen we hem mee als we naar huis gingen. Zo raakte hij al snel vertrouwd.
    Lukt dat wel? Anders zou ik het zo proberen!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi, net als bij het kdv, gewoon niet teveel op in gaan..

4. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ben gewoon bang dat ze daar waar ze blijft slapen moeilijk gaat doen!!!
    En als ik niet een, twee thuis kan zijn, wat moeten we dan doen?

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

en een keer oefenen zonder dat je daadwerkelijk wegggaat met je man?

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    een paar keer de middagslaap oefenen, gewoon dat jij haar op bed legt, en haar ook weer uit bed haald.
    dit een paar keer oefenen, en dan bv je schoonzus haar op be dlaten leggen en je schoonzus haar er ook uit laten halen, maar jij blijft gewoon bij je schoonzus en dit ook een paar keer.
    Als dat goed gaat, een keer weg gaan en dat kan je ook zo met de avond doen.

Heb het zelfde gehad met mn zoontje namelijk, dit werkte erg goed

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik zou juist zorgen dat de andere persoon haar op bed legt, dat helpt hier altijd.. Mama is dan gewoon , even niet hier..
    Ik zou gewoon een keer weggaan inderdaad ,en dan kijken hoe ze reageert op het feit dat iemand anders haar in bed legt.
    Mocht ze echt heel moeilijk doen kun je zorgen dat je standby staat.
    Succes ermee , tis al moeilijk genoeg om zonder dit gedoe je kindje uit logeren te brengen (tenminte , voor mij wel.)

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Misschien eens een kindje bij je zelf te logeren laten.

Dan ziet ze hoe leuk dat kan zijn en dan juist wat later naar bed wat lekkerde eten. Of een dvdjte met logeetje kijken. Ze moet natuurlijk het gevoel krijgen dat logeren speicaal is en dat is het ook."

En misschien denkt ze dan wel van o misschien toch wel leuk om bij tante te logeren.

En je hebt boekjes van logeren. En dacht ook een tv programma of iets dat weet ik niet zeker.

Succes er mee.;)

Deel Deze Pagina