Hoi iedereen, Ik zoek eigenlijk mama's die hetzelfde hebben met hun kinderen en hoe die het doen.... Het is nog ff afwachten hoe erg de beschadiging is maar door de MRI is duidleijk dat die er wel is en dat de reden is van haar ontwikkelingsachterstand.... Zowel lichamelijk als mentaal... Groetjes, Miranda
Hoi Ik ken een moeder, en haar zoontje heeft ook zoiets. Moet ff nadenken hoor. Wat hij had was ook iets met Witte stof verandering/beschadeging. Ze merkte al vrij snel dat er iets niet klopte, hij rolde niet om en maakte niet echt contact enz. Nu zit hij op een ODC! En heeft het daar super naar z'n zin. Weet niet hoe het op dit moment met hem gaat, 1 jaar geleden kon hij nog niet lopen en praten. Hij was toen geloof ik 2.5! Als je wil kan ik wel vragen of je misschien via hyves wat uit kan wisselen? sterkte
Hoi, Dat zou prettig zijn, ook al heeft mijn dochter niet zo een sterke achterstand! Bedankt voor je reactie. Groetjes, Miranda
Hoi Miranda, Heb haar een berichtje gestuurd! Weet niet of ze nu misschien al op vakantie is, dus ik wacht even tot ik antwoord van haar heb. En dan stuur ik jou wel een pb met haar email of hyves. Groetjes Cindy