ik heb in Juni de kinderwagen van xadventure besteld... Die is vorige maand eindelijk geleverd en ziet er goed uit... Nu is mn autostoel van xadventure, na lang wachten... ook geleverd maar in een verkeerde kleur! Nu kan ik wel gaan wachten tot de goede kleur binnenkomt maar dat duurt weer weken tot maanden... en ik ben over 4 weken uitgeteld... Ik wordt hier een beetje moedeloos van hadhet in Juni al besteld en was toen al bijna bang dat ik zelfs te vroeg was! Mijn vraag ik eigenlijk aan jullie of jullie ook wel eens zulke dingen hebben meegemaakt en of het aan de leverancier van xadventure ligt of aan de winkel waar ik het besteld heb? Ik heb gezegd dat ik die autostoel wel wil maar dan met korting, nou hier wouden ze niks van weten... Maar ik heb eigenlijk weinig keus om hem nu wel te moeten kopen want als ik nu nog weer naar een andere winkel moet dan zit daar ook levertijd op denk ik. Ga morgen even rond bellen en hoop dat ze hem nog ergens op voorraad hebben...
Ik heb ook een wagen van x-adventure, en een autostoel, en nergens problemen mee gehad. De wagen bevalt trouwens super! Wat vervelend voor je dat het bij jou niet vlotjes verloopt. Hopelijk vind je een passende oplossing.... Succes!
Nou ik heb rond gebeld en de enige keus die ik heb is om een andere kleur te nemen want die ik had besteld is nergens op voorraad... Kan dan sowieso 8 weken(of langer) duren voordat die er is. Ik ga dus maar een andere kleur nemen nu. Ik twijfel nu nog over welke, ik heb de keus uit zwart met grijs of aqua met grijs... Vindt zwart nogal saai... De aqua is best leuk maar vinden jullie dit niet echt een kleur voor een jongen? Wij krijgen namelijk een meisje Best moeilijk om een keus te maken uit iets wat al niet eens je eerste keus was...
Mijn maxicosi was niet op tijd leverbaar en toen heb ik van de winkel zolang een andere meegekregen, lijkt mij de enige juiste service! Gelukkig was mijn maxicosi wel op tijd binnen maar toch
Ik heb ook de (saaie) zwart met grijze autostoel. Maar heb er een voetenzak in gekocht in de kleur van mijn wandelwagen! Lijkt nu precies een setje, en de voetenzak is ideaal! Tegen de tijd dat die te warm wordt, is Sibel te groot voor deze autostoel... Vond dit een prima oplossing!
Creatieve oplossing Kiz. Daar kan ze wat mee. Ik vind zelf aqau niet persé voor een jongen hoor. Alleen het zachte, lichtblauw vind ik typisch jongentje. Ik zou zelf een meisje rustig in een aquablauwe stoel zetten. Ik heb zelf een zwart/grijze gekocht. Saai maar met de oplossing van Kiz zie ik het helemaal goed komen.
Dank je! Die voetenzak is echt zo'n ideaal ding! Nu nog geen gesleep met jasjes (waraan alle baby's een hekel schijnen te heben), maar gewoon de zak dichtritsen en klaar! Als t wat kouder is krijgt Sibel d'r poncho aan, en dat in in combi met de voetenzak is dan warm genoeg! Die poncho is trouwens ook een superideaal ding!
Nou ik heb mn autostoel gister opgehaald... Niet de kleur die ik eigenlijk wou dus maarja... Heb nu de zwart/grijze En de adapter set heb ik weet bij een andere zaak moeten halen want die was er niet bij geleverd. Ik denk nu toch dat het niet aan xadventure zelf ligt maar aan de winkel waar ik het besteld had. Want die winkel waar ik de adapter set gekocht heb kon mij al veel meer info geven over xadventure. En zij gaven zelfs de autostoelen gratis weg bij aankoop van een kinderwagen! Maar goed, al met al heb ik nu alles kompleet pffff
hoi, wij hebben voor 4 week geleden kindewagen bestel ook x adventure 3 swifel . we hebben hem in grijs.. hier bij was ook het autostoeltje gratis . ..automatisch krijg je die in de zelfde kleur . zei de verkoopster. wij hebben hem 2 week geleden opgehaald.. en toen bleek ook dat er een ander auto stoeltje bij zat.. grrijs met aqua blauw scherm en gordels.. gelukkig vonden wij hem zelfs nog mooier dan die er eigenlijk bij hoorde. de prijs was gewoon zelfde.. de afgesproken prijs ok hebben wij de adapter voor auto stoel er bij besteld.. deze was ook gewoon leverbaar.. we hebben de wagen bij gardo weg.. op zich goed geregeld.. we hebben ze wel 1 keer achter de broek aan moeten zitten.. misschien was hij er anders nog el niet geweest.. hahaha. erg vervelend als de dingen niet zo gaan als afgesproken.. en helemaal als jr dan ook nog er zelf achter aan moet
Ik kon mijn kinderwagen van x adventure (quick zilver) gelijk meenemen en ook het autostoeltje die inmiddels kapot is Wij hebben onze kinderwagen bij burgerhout in rotterdam gekocht en daar werden we heel vriendelijk en goed geholpen. Diezelfde dag kon ik de wagen, autostoel en adapter meenemen! Alleen erg jammer dat de autostoel kapot is, dat plastic waar je die gordel in moet doen is afgebroken en wij hebben dat stoeltje gratis bij de wagen gekregen! Moeten nog kijken of we hem kunnen omruilen voor een andere, maar ik denk dat we iets te laat ermee zijn nu!
Wij hebben de kinderwagen, x adventure cross over op 7 september besteld en op 12 oktober is hij binnengekomen. Wij kregen de autostoel van de baby relax erbij. Gelukkig is het toch nog redelijk goed gekomen. Groetjes MB2005.
Tja dus die lange levertijd, en verkeerde levering bij mij was dus wel een uitzondering als ik jullie verhalen zo lees... Maar goed ik heb het nu en optijd maar alsnog als ik alles geweten had dan was ik zeker naar een bekendere grotere zaak gegaan... Achteraf bleek deze zaak niet eens zo goedkoop te zijn zoals ze eerst beweerde...