Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 22-02-10. Met de digitale CB ovulatietest, op 08-03-10 een smiley gehad, dus een eisprong binnen 24-36 uur. Die avond en de volgende dag seks gehad. maandag 22-03-10 was mijn dag dat ik weer ongesteld moest worden. Smorgens testte ik heel licht positief, zo licht dat ik t niet goed op de foto kreeg. In de middag verloor ik roze slijmverlies. Dinsdag werd het helder rood bij het afvegen als ik naar de wc ging. Dit was ook woensdag zo. Donderdag werd het minder en werd het weer meer roze dan rood verlies. Het werd steeds minder. Vanaf vrijdagmiddag geen verlies meer. 25-03-2010 testte ik ZWANGER 1-2 weken met de digitale CB test. En ook de kruidvat test werd duidelijker. De laatste test (zie foto) is van gisterenmiddag (geen ochtendurine dus)... Het HCG verdubbelt dus wel, als het mis zou zijn gegaan was de test al minder positief geweest. Heb helaas 5 eerdere mk's gehad dus heb daarin wel wat ervaring. Ik heb nog een kruidvat 2v5 euro test over en die wil ik woensdag doen. Dan ben ik weer een aantal dagen verder. Is deze positiever dan die van gisteren (27-03-10) dan kan ik er denk ik wel vanuit gaan dat het goed zit. Heb al een dochtertje van 3.5jr en hierbij heb ik nooit bloedverlies gehad namelijk. De laatste mk dateert van december 2009. Op 23 oktober testte ik positief. Met 6 weken (07-11-09)kreeg ik heel licht roze verlies (anders dan nu), daarna een roodverlies bloeding, daarna een soort menstruatie en dit eindigde op 05-12-10 met het verliezen van het vruchtje. Ik was toen 11 weken. Mede hierdoor ben ik nu heel onzeker. Mijn vraag aan u, zou het goed kunnen zitten, ondanks de bloeding dat ik zwanger ben? Het voelt zo dubbel. Helderrood bloedverlies en toch ee positieve test. Of zou de test niet positiever moeten worden als het mis zou zijn? Dan zou het een vroege miskraam zijn, aangezien ik roze verlies kreeg op de dag dat ik ongesteld moest worden. De test van mijn dochter was positief een 5 dagen na mijn NOD. Dus maakte toen iig langzaam HCG aan. Mijn VK heeft aangegeven dat ik door het verleden met mk's rond de 7 / 7.5 week langs mag komen voor een echo. Maar ook dat duurt lang. Weet wel dat het simpelweg niet eerder kan. Mijn angst is nu, doordat ik bloedverlies heb gehad, ik met de echo een leeg vruchtzakje zie of iets zonder kloppend hartje. Wellicht herkend u iets. Heb wel af en toe steekjes linksonder of rechtsonderin. De foto geeft de test aan van dinsdagochtend 23mrt, donderdagochtend 25 mrt en zaterdagmiddag 27mrt.
hoi, we zien wel vaak dat je rond je verwachte ongesteldheid datum helderrood bloedverlies hebt en toch zwanger bent. Dat is nu bij jou ook het geval. Je testen blijven positief en dus zit het echt wel goed! Mirjam
Oke, erg fijn dit antwoord te lezen. Stilletjes er maar vanuit gaan dat het allemaal goed zit. Bedankt, Diana
Opnieuw bloedverlies, test wordt niet donkerder / duidelijker, eerder minder positief. Roze verlies, dus dit wordt en mk. De zoveelste. Zwanger worden lukt, alleen blijven dus niet!
he jeetje, wat naar voor jullie. Hopelijk heb je er lichamelijk niet teveel narigheid van. Probeer wel een beetje positief te blijven hoor, want zoals je zegt, zwanger worden kunnen jullie, nu moet er alleen nog weer een frummeltje binnen blijven. Ik duim met jullie mee. Groetjes Brigitte