Waarom gaat de verhuizing niet door? Was toch allemaal al gepland? Ik snap de nieuwe post niet zo. Is er vandaag iem. ziek geworden waardoor het niet meer kon?? PS. Kon ook de hele middag niet op de site.
Dit is wat Jan/Lotte schreven: Nieuwe planning: Er is geen nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina. Door ziekte, vakantie en aanpassingen aan de nieuwe stijl lopen we uit. Onze excuses voor de onduidelijkheid en het eventuele ongemak dat dat met zich meebrengt. We houden jullie op de hoogte! Team Zwangerschapspagina _________________
Ik heb er de gehele middag niet opgekunt.. Kreeg steeds de Oops melding van Google.. Dacht even dat ze ondanks de laatste berichten toch aan het verhuizen waren..
oh ok. Ik dacht dat het een kwestie van alleen nog maar een soort van copy/paste was, en dat alles al klaar lag. We horen het wel, wat de nieuwe datum wordt.
Ik werd er zo straks weer afgeknikkerd (gisteren ook al) en nou kan ik er weer op. Er waren meer die er last van hadden? Hebben we weer storing?
Ik word er knettergek van. Dan weer 2 minuten wel dan weer niet. Maar goed we gaan het weer proberen en dan maar niet reageren want daar lijkt het mis te gaan hier.